چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۳۸:۰۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
در قالب جشنواره زیر سایه خورشید
دبیر اجرایی جشنواره «زیر سایه خورشید» در لارستان از میزبانی این شهرستان برای سومین سال پیاپی از خدام حرم رضوی خبر داد.

به گزارش تنویر،مجتبی رحمان دوست شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت میلاد امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: لارستان برای سومین سال پیاپی و در آستانه میلاد امام رئوف حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) میزبان خدام حرم رضوی در قالب جشنواره «زیر سایه خورشید» خواهد بود.

وی افزود: به‌منظور ترویج سنت و معارف رضوی جشنواره «زیر سایه خورشید» در لارستان و مناطق محروم این شهرستان در روزهای 8 و 9 مردادماه جاری، هم‌زمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) همراه با سراسر کشور و 34 نقطه جهان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره زیر سایه خورشید در لارستان تصریح کرد: پایگاه مقاومت شهید علی‌اکبر رزبان و کانون فرهنگی مذهبی حضرت علی‌اصغر (ع) به‌عنوان مسئول دبیرخانه جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید هماهنگ‌کننده این حرکت فرهنگی هستند.

رحمان دوست بابیان اینکه مراسم استقبال از کاروان رضوی در روز یکشنبه هفته پیش رو هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در محل امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) شهر لار برگزار می‌شود، ادامه داد: حضور در روستاهای دهکویه و براک، دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی، سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایتام و نیازمندان، دیدار با مادران بهشتی و پدران آسمانی در سرای سالمندان شهر لار، عیادت از بیماران و غیره ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای کاروان رضوی است.

وی همچنین از برگزاری ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «بزم عشق» در شب میلاد امام رضا (ع) با حضور خدام حرم خبر داد و اضافه کرد: این جشن در شامگاه روز دوشنبه 9 مردادماه از ساعت 21 و 30 دقیقه در محل میدان امام خمینی (ره) شهر لار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: