کد خبر: ۱۰۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
صبح امروز مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج در کارگاه آموزش مشاغل خانگی روستاییان گفت: اگر بخواهیم اقتصادی مقاوم و مستقل داشته باشیم باید از ظرفیت های موجود در روستاها استفاده کنیم

سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه سالانه حدود 1500 تا 1700 میلیارد تومان صرف واردات موز می شود افزود: اگر به جای استفاده از این میوه از میوه های دیگر که تولید داخل می باشد استفاده کنیم، با این مبلغ می توان بیش از 70000 شغل در بخش کشاورزی ایجاد کرد. همچنین سالانه حدود 100میلیون لامپ کم مصرف به ارزش 600 میلیارد تومان از مبادی رسمی و غیر رسمی وارد کشور می شود که با این مبلغ می توان چندین هزار شغل ایجاد کرد.

وی افزود: برای کشوری با این ظرفیت جای تاسف وجود دارد که دولتمردان ما به جای حمایت از تولید به فکر واردات کالاهای پیش پا افتاده ای همچون مسواک، چوب بستنی، خلال و نخ دندان، مربا و ... باشند.

شما روستاییان عزیز توجه داشته باشید شرط پیشرفت در تولید و درآمد زایی مناسب در روستا بسته بندی مناسب تولیدات بومی می باشد

مسئول بسیج سازندگی در پایان گفت: اگر شما تولیدات خود را با مشورت قبلی با بسیج سازندگی ،تولید کنید، ما بازار فروش را برای شما فراهم می کنیم چراکه در این برهه از زمان تعاونی کردن مشاغل خانگی یکی از واجبات است.


نام:
ایمیل:
* نظر: