کد خبر: ۱۰۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به مناسبت هفته بهزیستی فرمانده سپاه ناحیه استهبان به دیدار مدیر و کارکنان بهزیستی این شهرستان رفتند.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه استهبان سرهنگ غلامعلی احمدی جابری به مناسبت هفته بهزیستی با مدیر و کارکنان بهزیستی این شهرستان ملاقات نمودند.

سرهنگ احمدی گفت:شغل شما عزیزان بسیار شریف و عزیز است و ثواب بسیاری دارد و البته سختی هایی هم دارد که باید آنها را به خاطر خداوند و به امید اجر آخروی،تحمل کرد.

وی بیان داشت:سپاه ناحیه استهبان آماده هر گونه همکاری و همیاری با مجموعه بهزیستی است و تا جایی که امکان دارد به این مجموعه یاری خواهد رسانید.

در ادامه سائلی رئیس بهزیستی شهرستان استهبان گفت:همکاری و تعامل خوبی بین مجموعه بهزیستی و بسیجیان شهرستان استهبان است و ما خواستار ادامه این تعاملات هستیم.

وی گفت:ما بهتر زیستن را برای همه می خواهیم و کار ما فقط مخصوص یک قشر خاص نیست بلکه هر جا احساس کنیم نیاز به مشاوره جهت بهبود شرایط زندگی است ما انجا حضور خواهیم داشت.

سائلی گفت:ما داریم معضلات و مشکلات جامعه از جمله مشکل اعتیاد را آسیب شناسی می کنیم و تلاش می کنیم تا این مشکلات را به حداقل برسانیم.

در ادامه سرهنگ احمدی فرمانده سپاه ناحیه استهبان به همراه کارکنان و مسئول بهزیستی از کارکنان بهزیستی بازدید نموده و خدا قوت گفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: