جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
با بررسی مقامات و مراجع نظارتی قوه قضائیه؛
سید محمود ساداتی، عضو شورای عالی سازمان بسیج حقوق دانان از سوی قوه قضائیه به عنوان قاضی نمونه کشوری از استان فارس معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از فارس؛ با بررسی مقامات و مراجع نظارتی قوه قضائیه و بنا به پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان فارس و دادسرای انتظامی قضات و تصویب ریاست قوه قضائیه، سید محمود ساداتی به عنوان قاضی نمونه کشوری از استان فارس برگزیده شد.

 

 

ساداتی ۵ سال  به عنوان رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و عضو شورای عالی سازمان بسیج حقوق دانان فارس، مشغول خدمت در مجموعه قضایی استان فارس می‌باشد که معیارهای اصلی در این انتخاب و معرفی وی به‌عنوان قاضی برجسته و نمونه کشوری، شاخصه‌هایی همچون؛ سلامت و دانش قضایی، حُسن سلوک و اخلاق حسنه با همکاران و مراجعین و تکریم ارباب رجوع، تلاش در جهت ارتقاء عملکرد دستگاه قضایی، تلاش و پشتکار مضاعف در طول بیش از سه دهه کار قضایی در دستگاه عدلیه فارس است.

 

 

وی در سال ۱۳۳۷ در شهرستان استهبان متولد شد و پس از طی موفقیت آمیز تحصیلات ابتدایی و متوسطه با عالی ترین نمرات، موفق به اخذ درجه دکتری با رتبه عالی گردید که در طول دوران خدمت خود در دستگاه قضایی سمت های مختلفی از جمله دادیاری دادسرای انقلاب اسلامی ، دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب پاسدران فارس ، معاونت دادستان نظامی و دادستان نظامی استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و رئیس دادگاه های نظامی یک استان فارس، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان را عهده دار بوده است.

 

 

عضو شورای عالی بسیج حقوق دانان فارس تا سال ۱۳۸۶ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان های فارس بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد را بر عهده داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر: