گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۰۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تأكید كرد كه آتش به اختیار یعنی هر آنچه برای دفاع از انقلاب داشتیم در تمام زمینه‌ها و همه حال با بصیرت تمام و دشمن‌شناسی دفاع را مورد توجه قرار دهیم.
میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس امروز، ۲۵ تيرماه در مراسم افتتاح كانون بسيج رسانه هفته‌نامه شهرراز شهرداری شيراز با بیان اینکه سال ۹۰ بنای شکل‌گیری سازمان بسیج رسانه کشور در این استان رقم خورد، گفت: پس از آن شاهد تشکیل بسیج رسانه در استان‌های مختلف کشور با ابلاغ بسیج رسانه بودیم.

وظایف بسیجیان در دفاع از انقلاب پایان‌پذیر نیست

وی با بیان اینکه امروز معتقدیم وظایف بسیجیان در قبال در دفاع از انقلاب هیچ‌گاه پایان‌پذیر نیست و باید این رسالت مهم ادامه یابد به موضوع کلید واژه واژه آتش به اختیار اشاره كرد و گفت: باید این مهم را در نظر بگیریم و و تا آخرین لحظه از وقت خود در دفاع از انقلاب استفاده کنیم.

امیری‌نژاد با تصریح اینکه نباید از این وضعیت غافل شویم گفت: آتش به اختیار یعنی هر آنچه برای دفاع از انقلاب داشتیم در تمام زمینه‌ها و همه حال با بصیرت تمام و دشمن‌شناسی دفاع را مورد توجه قرار دهیم.‌

سیروس پاک‌فطرت، منتخب مردم شیراز در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم گفت: امروز بسیج مردمی در تمام اقشار به خوبی شکل گرفته و شاهد حضور پررنگ و تاثیرگذار آنان در عرصه‌های مختلف هستیم.

حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب نشئت گرفته از تأثیر بسیج است

وی افزود: در هر زمان و مکانی شاهد حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب و آرمان‌های مقدس آن هستیم نشئت گرفته از تاثیر بسیج و نقش تاثیرگذار آن در بین آحاد مختلف مردم جامعه است.

محمدجعفر دوستدار،فرمانده سپاه بقیه‌الله شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز بسیج در هر عرصه‌ای باشد سرپا از نمی‌شناسد و جانانه و عاشقانه آماده دفاع است، گفت: بسیجی‌ها در سخت‌ترین شرایط و میدان‌های سازندگی همواره حضور داشته و میدان‌دار هستند.

سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز بیشترین گروه‌های جهادی استان فارس را دارد

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز بیشترین گروه‌های جهادی استان فارس را دارد، گفت: امروز همت نیروهای جهادی بسیج است که توانسته‌اند با برنامه‌ریزی و همت در روستاهای محروم مشکلات را برطرف کنند.

دوستدار به فعالیت اقشارمختلف بسیج نیز اشاره کرد و افزود: یکی از اقشار تاثیرگذار بسیج در حوزه رسانه است که در پی آن رسالت سنگینی بر عهده فعالیت فعالان مطبوعات است.اینکه سایه بسیج بر سر اهالی رسانه آید در ارتقاء کیفی مطالب تأثیرگذار بوده و باید در راستای ارزش‌های الهی و زمینه‌سازی ظهور قدم برداشت.

بسیج رسانه سازمانی پویا و جوان است

رضا جاویدی،مسئول کانون بسیج رسانه شیراز نیز با اشاره به اینکه بسیج رسانه سازمانی پویا و جوان است و در چند سال گذشته تاثیر بسزایی در بخش رسانه و اطلاع‌رسانی داشته است، گفت: وظیفه اهالی بسیج رسانه این است در چهارچوب نظام قدم بردارند و به دنبال تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف از جمله سندچشم‌انداز باشند.

یادآور می‌شود، در این مراسم سیدجواد نقیبی با حکم رئیس سازمان بسیج رسانه فارس به عنوان سرپرست بسیج رسانه هفته‌نامه شهرراز منصوب شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: