آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: بمناسبت فرارسیدن روز خبرنگار آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس روز چهرشنبه هجدهم مرداد به میزبانی سپاه فجر فارس برگزار می شود.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، گفت: فعالان عرصه رسانه از اقشار انقلابی و تاثیرگذار جامعه و مدافع ارزش های انقلاب اسلامی در حوزۀ خبر و فرهنگ هستند.

وی افزود: کار ارزشمند و حماسه ساز شهدا، مدافعان حرم و تمام خادمان انقلاب اسلامی با تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه برای استفاده نسل حاضر و آینده ثبت می شود و این ارزش کار در عرصه رسانه را دوچندان می کند.

سرهنگ پاسدار شفیعی ادامه داد: مدیران رسانه و خبرنگاران استان فارس از حاضران همیشگی در برنامه های سپاه و بسیج هستند و همکاری و تعامل آنان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثال زدنی است.

وی افزود: تلاش در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی  و  معرفی خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی برای ملت ایران  و جهان اسلام رسالت مهم خبرنگاران است.


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر افزود: بمناسبت فرارسیدن روز خبرنگار آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس بعد از ظهر روز چهارشنبه هجدهم مرداد با حضور جمعی از اصحاب رسانه به میزبانی سپاه فجر فارس برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: