گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
درروزخبرنگارصورت گرفت:
با حضور گسترده اهالی رسانه و خبرنگاران در گلزار شهدای شیراز ضمن تكریم یاد شهدا، قبور مطهر آنان و همچنین قبور شهیدان محسن نقدی،عبدالرضامصطفایی، سیدمهدی ركنی‌ و پیمان بزرگ‌ زاده از شهدای رسانه استان فارس گلباران شد.

به گزارش سازمان بسیج رسانه فارس این مراسم امروز، ۱۷ مردادماه با حضور گسترده اهالی رسانه و خبرنگاران در گلزار شهدای شیراز نیز برگزار شد كه در آن خبرنگاران ضمن تكریم یاد شهدا، قبور مطهر آنان و همچنین قبور شهیدان مصطفایی، ركنی‌، بزرگ‌نژاد و غیره از شهدای رسانه استان فارس را گلباران كردند.

در این مراسم مسئولانی نظیر مدیر كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، مدیركل ارشاد فارس، عضو شورای پنجم شهر شیراز و غیره خبرنگاران را همراهی كردند.

حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در مراسم گلباران قبر مطهر شهید دوران و در جمع خبرنگاران ضمن تبریك فرا رسیدن روز خبرنگار،‌ یاد شهید صارمی كه در جریان حضور تكفیری‌ها در افغانستان به شهادت رسید را گرامی داشت.

تمام گروه‌های تكفیری برای مقابله با اسلام شكل گرفته‌اند

وی با یادآوری اینكه وهابیت، القاعده، طالبان و غیره همگی یك هدف را دنبال می‌كنند، گفت: تمام این گروه‌های تكفیری دست‌پرورده استكبار و استعمار بوده و در جهت مقابله با دین اسلام شكل گرفته‌اند.

بیشترین رزمندگان و یگان‌ها در دفاع مقدس از استان فارس بوده‌اند

گرامی در ادامه با بیان اینكه استان فارس، یكی از استان‌هایی است كه هم در شكل‌گیری و هم پیروزی انقلاب اسلامی و هم حضور در عرصه‌های مختلف به خصوص دفاع مقدس، پیش‌رو بوده است، گفت: بیشترین رزمندگان و یگان‌ها در سطح كشور در دوران دفاع مقدس مربوط به استان فارس است به طور كه هم‌اكنون آمار ۳۰۰ هزار نفر جمعیت ایثارگران فارس است كه از این تعداد ۱۵ هزار نفر شهدا و مابقی جانبازان، آزادگان و رزمندگان هستند.

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: به همین دلیل می‌طلبد كه همه دست به دست هم دهیم و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت كه فرهنگ خودباوری افتخار، عزت و سربلندی است، در جهت تدوین و تألیف و ماندگاری درس‌هایی از شهدا برای آیندگان گام برداریم.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های بسیج رسانه فارس در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت كه جزو بسیج رسانه‌های برتر كشور است، گفت: فارس نخستین استانی بود كه بسیج رسانه را راه‌اندازی كرد و این بیانگر آن است كه آمادگی همه جانبه‌ای در میان اهالی رسانه برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی وجود دارد.

درخواست جهت همكاری خبرنگاران جهت تدوین دائرةالمعارف دفاع مقدس فارس

گرامی ابراز امیدواری كرد كه با تعامل و همكاری با بسیج رسانه بتوان از توان تمام اصحاب رسانه برای تدوین دائرةالمعارف دفاع مقدس استان فارس و همچنین موزه دفاع مقدس این استان استفاده كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: