پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر:
رضایی گفت: باید تلاش کنیم اخباری که منتشر می کنیم در راستای تقویت نظام، انقلاب و نهاد های انقلابی باشد و در این راستا از خبرنگاران تقدیر و تشکر می کنیم که یاری رسان مسئولین هستند، خدمات مسئولین را به مردم و مشکلات مردم را به مسئولین می رسانند و در واقع خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند.

به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران که روز گذشته در سپاه مهر برگزار شده بود اظهار داشت: وظیفه ی ماست که به اندازه وسعمان از کسانی که برای نظام و انقلاب زحمت می کشند تقدیر کنیم حتی اگر این تقدیر زبانی باشد.

وی خبرنگاران را بخش بزرگی از جامعه و قشر تاثیر گذار جامعه برشمرد و با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بیان داشت: شهدای خبرنگار در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام سعی و تلاش کردند و امروز وظیفه ی ماست که راه شهدا را ادامه دهیم و از بستری که در اختیار داریم در جهت حفظ و گسترش دستاوردهای نظام،انقلاب و اسلام گام برداریم و تلاش کنیم همه موازین شرعی و اصول انقلاب را در فضای مجازی و حقیقی مد نظر داشته باشیم و به آن پایبند باشیم.

فرمانده سپاه مهر ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران بیان داشت: خبرنگاران ممکن است در خبرهای خود عملکرد ما را نقد کنند و این از حقوق خبرنگاران است ولی باید هدف این باشد که اگر نقدی هم صورت می گیرد در راستای ارزش های انقلاب باشد.

وی خطاب به خبرنگاران در خصوص انتقاد از مسئولین بیان داشت: باید در خصوص انتقادات تحقیق و بررسی صورت گیرد و اگر از شخصی انتقاد داریم یک سازمان را زیر سوال نبریم، و تلاش کنیم اخباری که منتشر می کنیم در راستای تقویت نظام، انقلاب و نهاد های انقلابی باشد و در این راستا از خبرنگاران تقدیر و تشکر می کنیم که یاری رسان مسئولین هستند، خدمات مسئولین را به مردم و مشکلات مردم را به مسئولین می رسانند و در واقع خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند.

وی در ادامه افزود: این عملکرد شما موجب تقویت وحدت و جبهه انقلاب و نظام می شود و کسانی که اینگونه شبانه روزی فعالیت می کنند باید از آنان تقدیر و تشکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: