آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
مهدیه مهدویان
مهدیه مهدویان
مهدیه مهدویان جانشین خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لامرد در پی شهادت ناجوانردانه شهید مدافع حرم شهید محسن حججی به دست سلفی ها در سوریه دل نوشته ای شرح زیر نوشته است:
تقدیم به نگاه باصلابت برادر شهیدم محسن حججی که غم شهادتش برایم تداعی روضه ی گودی قتله گاه اربابم حسین(ع) و نگاه آخر مولا به خیمه ها بود...

خواهرم
حواست‌هست؟ بهترین، پاکترین، خالصترین و مفیدترین جوانان وطنت دارند سر و جان می دهند، تا حریم وجود تو جولانگاه دشمن نشود! تا تو را به عنوان برده جنسی از عزیزانت جدا نکنند! تا تو باشی و عزیزانت، تو باشی و رفقایت...تو باشی و مهمانی، گردش، خرید، تحصیل و امنیت شبانه روزی ات!

اما...
تصورش هم وحشتناک است! تو با آن لباس و آرایش آنچنانی در دست یک آدمکش جانی بیفتی حواست به اندامی که برای نگاه نامحرم برهنه می کنی هست؟ حواست به کفشهایت هست، پا روی خون کدام بردار شهیدت گذاشته ای؟
حواست هست که صدای بلند خنده دلبرانه ات، مانتوی توری ات و عکسهای خصوصیت، خنجری بر کدام جگر سوخته همسر و مادر شهداست!
برادرم!
برادرانت دارند، یکی یکی سر و جان می دهند، تا همسرت، فرزندت، شغلت، عشقت، مسافرتت، تحصیلت، بگو بخند با رفقایت و... برایت پابرجا باشد، و هر روز آتش و خون تنت را نلرزاند او اسیر دشمن وحشی می شود که ناموس تو در چنگ حرامی نباشد! حواست هست، امروز که شانه به شانه ات عروسکی بزک کرده را برای دلربایی از پیر و جوان می چرخانی، می شد دست خشن و وحشی دشمن، روی گردنت باشد! ترسناک است؟ حواست هست که ترسناک تر از گردن زدن و کشتن انسان ها، تبدیل ناموسشان به تابلوی سیار جنسی است!

شک ندارم غیرت حیدری، در رگ های شما هم جریان دارد، شک ندارم تو هم از پلیدی گناه و هوس بازی متنفری! شک ندارم تو هم بین زندگی پاک و مومنانه و زندگی «خور و خواب و خشم و شهوت» اولی را انتخاب می کنی.

اینجا هم میدان جنگ است نگذار، اربابان کثیف پول و شهوت و خیانت، بر سر جنازه ی غیرت برباد رفته ی تو و عفت برباد رفته ناموست جشن بگیرند.

برادرم غیرت!
خواهرم عفت!

حواست به قطرات خون برادران مظلوم و بی ادعایمان هست؟ حواست به دل شکسته ی فرزندان مظلوم شهدا هست؟ حواست هست که کربلا دارد تکرار می شود؟ حواست هست سر فرزندان مولا دارد به نیزه می رود، که دست دشمن به ناموس شیعه نرسد! حواست هست عباس ها دارند یکی یکی، فدا می شوند؟ حواست هست به نگاه منتظر مهدی فاطمه (عج)؟

انتخاب کن با حسین بودن را
انتخاب کن با زینب بودن را

با غم جانکاه و دل خون شده از پیکر بی سر برادران شهید حواست هست که آقایمان برای من و شما اشک می ریزد نه یک قطره و دوقطره ...اشکهایشان برای ما تمامی ندارد آن وقت ما  عین خیالمان هم نیست هنوز هم دیر نشده یا علی بگو و برای آقایمان کاری کن. تعجیل در ظهور آقا صلوات
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: