آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
حسین براتی
حسین براتی
حسین براتی دبیر کارگروه امربه‌معروف بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز در خصوص سران فتنه در یادداشتی نوشت:
این روزها زمزمه‌ی اعتصاب (تو بخوان بازی چشم‌بندی) غذای یکی از رأس‌های خطی فتنه پلید ۸۸ به گوش می‌رسد...
کسی که علی‌رغم اینکه به لباس مقدس پیغمبر (صلوات‌الله‌علیه) ملبس است اما سال ۸۸ حرمت لباس مقدس آش را شکست، حرمت حضرت سیدالشهدا (ع) را شکست...افراد غافل را نمی‌دانم چه شد و با چه وعده‌ای اما آنان را سحر کرده و به خیابان‌ها کشاندند.
 درحالی‌که مردم ایران در عزای حسینی به سرمی بردند، حرمت امام حسین (علیه‌السلام) را نگه نداشته، سوت و کف زدند و دل شمر زمانه را شاد کردند.
حال سخن از رفع حصر می‌زنند...عجب زمانه‌ای است!
 بااینکه عده‌ای جوان مظلوم، به خاطر این تشنگان قدرت به شهادت رسیدند و مسبب تمامی به آتش کشیده شدن مساجد و ساختمان‌ها و خرابی‌های آن روزها این نابخردان بودند، اکنون به لطایف‌الحیل قصد فریب افکار عمومی رادارند و می‌خواهند مردم را با این بازی‌های ظاهری فریب دهند تا خود را برهانند، مگر موسوی و کروبی دشمن‌شاد کن، ادعای تقلب نداشتند؟! مگر مدعی نبودند که در انتخابات تقلب شده است؟
علی‌رغم اینکه حتی غربی‌ها به‌سلامت انتخابات ایران اذعان کرده و می‌کنند، پس چرا طبق توصیه‌ی مقام معظم رهبری طلب حق خود را نکردند و بااینکه تمامیت نظام توصیه کردند که نامزدهای معترض مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند علی‌رغم اینکه شورای نگهبان مهلت چندروزه به آنان برای اعتراض داد ولی خبری از پیگیری قانونی اینان نشد چراکه در سر هوای دیگر داشتند.
این نشان از این است که هدفشان برهم زدن کشور و نظام بوده نه انتخابات و طلب حق!
اصلاً اگر واقعاً به فکر مردم بودند و خدمت به مردم، چرا غرب از اینان حمایت می‌کند و نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی می‌گوید که اینان امیدهای ما در ایران هستند؟
 چرا کلینتون وزیر امور خارجه وقت آمریکا، از اینان اعلام حمایت کرد؟ کلینتونی که طبق گفته‌ی خودش داعش دست‌ساخته اوست و او آنان را پرورش داده و امروز جوانان هوشیار و شاگردان مکتب امام حسین (علیه‌السلام) برای تأمین امنیت همین آقایان جان‌برکف با داعش ملعون می‌جنگند و سر می‌دهند، داعشی که باطنش برای مردم دنیا شناخته‌شده است.
قطعاً خود اینان نیز دچار جهل تعمدی شدند و فریب خوردند چراکه به استکبار اعتماد کرده و با دلدادگی به آمریکا به توصیه‌ی آنان، این فتنه کثیف را در کشور به راه انداختند؛ آمریکایی که امام خمینی (ره) آن را شیطان بزرگ نامید و حضرت آقا بارها فریبکار بودن آمریکا را در سخنان مختلفشان گوشزد کرده‌اند.
مردم وفادار به آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری خوب می‌دانند که باوجوداینکه طبق قانون چه مجازاتی حق این فتنه گران بوده اما اکنون با رأفت نظام جمهوری اسلامی در حصر خانگی به سرمی برند و باید مراقب بود، مبادا جای ظالم و مظلوم با این سیاه نمایی ها عوض شود.
 از دانشجویان فهیم و بصیر پیرو خط اصیل امام در ایران اسلامی انتظار می‌رود، گوش به سخن امام خامنه‌ای باشند و درصدد افزایش بصیرت مردم عادی و بعضاً آنانی که دغدغه‌های صرف معیشتی باعث عدم آگاهی آنان از این مسائل شده برآیند.
 
بیدارباشیم که فتنه جهل درراه است، سودجویان به دنبال موج‌سواری بر فتنه آمریکایی ۸۸ هستند.
خودم و دیگران را توصیه به بصیرت می‌کنم...
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: