سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۲۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
حوزه مقاومت بسیج قدس خبر داد:

به گزارش خبر نگار تنویر حوزه مقاومت بسیج قدس جلسه هماهنگی امور اجرایی اردوی جهادی گروه جهادی میعاد با حضور فرماندهی حوزه مقاومت بسیج قدس و فرماندار،بخشدار ،رییس شورا و دهیار روستای شوریجه برگزار گردید.
در این جلسه که در محل دفتر فرمانداری شهرستان سروستان برگزار گردید،فرماندار این شهرستان به آمادگی کامل خود جهت استقبال و همکاری با گروه جهادی این حوزه اشاره نمود.
دکتر علاءالدین کراماتی از زحمات مخلصانه و دلسوزانه برادران بسیجی در جهت محرومیت زدایی و کمک به مستضعفان تقدیر و تشکر نمود.
محمد حسین اطاعتی   فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس تابعه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در این جلسه، اردوهای جهادی را علاوه بر کمک رسانی به محرومین، زمینه ساز خودسازی معنوی  خود افراد شرکت کننده و تعالی سعادت  اخروی و دنیوی آن ها دانست.

جلسه هماهنگی اردوی جهادی گروه جهادی میعاد با حضورفرماندارشهرستان سروستان

بعد از جلسه مذکور فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس با حضور در بخشداری مرکزی شهرستان سروستان و با حضور بخشدار ،رییس شورای روستای شوریجه و دهیار این روستا مسائل اجرایی را به صورت کامل برنامه ریزی نمودند.
اردو ی جهادی گروه جهادی میعاد از 20 مرداد ماه به مدت هفت روز در روستای شوریجه شهرستان سروستان اجرا گردید. گفتنی است:در این اردوی جهادی،تعمیر منزل و ساخت دو حمام در منزل 2 خانواده سالمند و نیازمند ،رنگ امیزی و نازک کاری خانه عالم،کمک به ادامه ساخت حسینیه  واقع در روستای شوریجه،رنگ آمیزی وکف سازی  مدرسه ،برگزاری یادواره شهداء و دعای کمیل ،ایجاد پست ویزیت رایگان بیماران  همراه با توزیع  دارو،ایجاد پست دندانپزشکی،حضور گروه های مشاوره تحصیلی ،روانشناختی،ازدواج و حقوقی،برگزاری مسابقه فوتبال و فوتبال دستی ،نمایش فیلم  جهت نوجوانان و کودکان روستا و...انجام گردیده است.

جلسه هماهنگی اردوی جهادی گروه جهادی میعاد با حضورفرماندارشهرستان سروستانجلسه هماهنگی اردوی جهادی گروه جهادی میعاد با حضورفرماندارشهرستان سروستانجلسه هماهنگی اردوی جهادی گروه جهادی میعاد با حضورفرماندارشهرستان سروستانجلسه هماهنگی اردوی جهادی گروه جهادی میعاد با حضورفرماندارشهرستان سروستان

نام:
ایمیل:
* نظر: