گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۰۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
مراسم تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید سازمان بسیج رسانه فارس با حضور گسترده اهالی رسانه این استان برگزار شد که در آن از زحمات میلاد امیری‌نژاد، قدردانی و مصطفی اژدری به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

به گزارش بسیج رسانه فارس مراسم تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید سازمان بسیج رسانه فارس با حضور گسترده اهالی رسانه این استان امروز، ۳۰ مردادماه در سالن کوثر مجتمع امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید سازمان بسیج رسانه این استان یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: سه پاسدار شهید به نام‌های عبدالله اسکندری، اسماعیلی و حججی در راه دفاع و در میثاقی که با سیدالشهدا(ع) داشتند، سرشان بریده شد.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران استقلال و عزت خود را مرهون خون شهدا می‌دانند، افزود: دشمن تمام تلاش خود را معطوف کرده تا فرهنگ جهاد و شهادت را در میان ملت ما کمک‌رنگ کند چرا که ملت ایران راه سعادت خود را از مسیر جهاد و شهادت می‌داند.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: به گفته بسیاری از دوستان و دشمنان ما، امروز ایران اسلامی نقطه تعادل منطقه و بلکه جهان شده است و دشمن نیز حساب ویژه‌ای برای انقلاب و نظام ما باز کرده است و بابت آن نیز هزینه زیادی پرداخت کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه رسانه در مراقبت از نسل‌ها نقش اساسی و هدفمندی ایفا می‌کند، گفت: در سال‌های پایانی دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم؛ در هر انقلابی برای پایداری و تثبیت آن، ۳ رکن از اهمیت خاصی برخوردار است که رکن نخست آن موجودیت و حاکمیت آن انقلاب است.

غیاثی ادامه داد: در دهه اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موجودیت خود را که در تقابل جنگ سخت که دفاع مقدس بود، پشت سر گذاشته و به تثبیت رساندیم و در دهه دوم انقلاب، رکن تثبیت حاکمیت را انجام دادیم و در دهه سوم نیز تثبیت هویت انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساندیم تا دنیا بداند که ما کشور مستقلی هستیم.

وی با بیان اینکه در دهه سوم با جنگ نرم دشمن مواجه هستیم، گفت: امروز انقلاب اسلامی ما دارای قدرت،‌ اقتدار و اعتبار جهانی است و هر فرد منصفی اگر بخواهد قضاوت کند، به این موضوع نیز اذعان دارد.

وی، خطاب به اصحاب رسانه، قلم‌های آنان را در این جنگ نرم کنونی، امانتی در اختیار آنان توصیف کرد و گفت: باید بدانید که در چه مسیری گام نهاده و چه راهی را برای حفاظت از انقلاب اسلامی در پیش دارید.

غیاثی با بیان اینکه در ۴ دهه گذشته بسیاری از جنگها در منطقه جنوب غرب آسیا و خلیج فارس رخ داده است و معنایش این است که در هر منطقه‌ای قدرتی بخواهد مانع راه استکبار جهانی و آمریکا باشد، آنجا میدان جنگ است، گفت:‌ ما اقتدار داریم که توانستیم در عرصه تقابل با استکبار جهانی و آمریکا بایستیم و منطقه خود را مدیریت کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با تصریح اینکه خیلی‌ها در ایجاد این اقتدار نقش داشته‌اند که بخش زیادی از آن فرایند را رسانه‌ها ایجاد کرده‌اند، گفت:‌ به خصوص شهدایی که در این عرصه داشتیم نقش مهمی را در این زمینه ایفا کرده‌اند.

میلاد امیری‌نژاد، رئیس پیشین این سازمان در ابتدا به تشریحی از فعالیت‌های انجام شده در این سازمان طی سال‌های گذشته پرداخت و گفت: بسیج رسانه در استان فارس در سال ۱۳۹۰ همزمان با برگزاری کنگره سرداران شهید استان فارس آغاز به فعالیت کرد.

وی با یادآوری اینکه این سازمان نخستین سازمان بسیج رسانه در کشور شروع به فعالیت کرد، افزود: بعد از گذشت چند سال از شکل‌گیری این سازمان بحمد الهی موفق به جذب حداکثری اصحاب رسانه به سازمان بسیج شدیم.

امیری‌نژاد با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه طی دو سال متوالی به عنوان سازمان برتر کشور معرفی شده است، گفت: این همه مرهون تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه هستند که در زیر پرچم بسیج گردهم آمده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا دفاع می‌کنند.

مصطفی اژدری، رئیس جدید سازمان بسیج رسانه فارس نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی مساجد، مساجد را بزرگ‌ترین رسانه نهضت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: شهید حججی و امثال او که تربیت شده مساجد هستند، خود تبدیل به یک رسانه عزتمند در جهت تقویت فرهنگ انسانیت شدند.

وی افزود: اگر دشمنان می‌دانستند که شهادت محسن حججی این گونه باعث حفظ وحدت تمام اقشار مختلف مردم در کشورمان می‌شود مسلماً هیچگاه دست به چنین اشتباه تاکتیکی نمی‌زدند.

ا‍ژدری در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه جایگاه نخست سازمان بسیج رسانه فارس در کشور گفت: مهم‌ترین رسالت سازمان بسیج رسانه، حفظ و ارتقای جایگاه ارزشمند است هم به لحاظ کمی و هم کیفی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه تمام برنامه‌های این سازمان با قوت خود ادامه خواهند یافت، گفت: این سازمان آمادگی همکاری با تمام اصحاب رسانه‌ را دارد.

وی در ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص آتش به اختیار یادآور شد و گفت: ما این مسئله را در سازمان بسیج رسانه به جد دنبال خواهیم کرد گرچه هم‌اکنون نیز رسانه‌های انقلابی ما در این عرصه خوب فعالیت کرده‌اند اما در عین حال این مسئله وظایف رسانه‌ها را خطیرتر می‌کند و باید با جدیت آن را دنبال کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: