آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: جهادگران و دانشجویان جهادی مدافع انقلاب اسلامی در مناطق محروم هستند از این رو انقلاب را برای مردم این مناطق تبیین کنند.

اسماعیل قزل سفلی در بازدید از اردوی جهادی گروه بعثت وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فارس که در مناطق محروم کوار مشغول به خدمترستانی هستند اظهار داشت: کار جهادی، کارگاهی برای تمرین عهده دار شدن مسئولیت های اجتماعی است.

وی افزود: بخشی از آینده انقلاب بر عهده دانشجویان بوده از این رو باید از این فرصت برای خودسازی به عنوان هدف اصلی اردوهای جهادی استفاده کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه هرتلاشی کار جهادی نیست، تلاشی که در آن ساختن، ساخته شدن، مجاهدت و جدایی از نفسانیت باشد را کار جهادی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشجویان جهادگر هرچه بیشتر خودشان را بسازند دامنه تاثیرشان نیز بیشتر است.

قزل سفلی بر ترویج فرهنگ و اقدامات جهادی تاکید و اضافه کرد: با توجه به اینکه کار جهادی و محرومیت زدایی، فعالیت سیاسی نیست از این رو در صورت تبلیغ آن به نحو شایسته، سلیقه های مختلف سیاسی موجود در دانشگاه ها نیز در این برنامه حضوری فعال خواهند داشت.

وی با تاکید بر لزوم همراه کردن مردم و مسئولان با گروه های جهادی گفت: باید تلاش کرد که همگان اقدامات شایسته جهادگران در محرومیت زدایی را ببینند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر لزوم پیگیری و مطالبه گری مشکلات مناطق محروم بعد از اردوهای جهادی تاکید و تصریح کرد: مطالبه گری دانشجویان جهادی، برای مسئولان اولویت ذهنی ایجاد می کند.

قزل سفلی با بیان اینکه همه مشکلات با یک اردوی جهادی حل نمی شود، نفس این حرکت های جهادی را بابرکت برشمرد و افزود: با ترویج و تزریق روحیه جهادی در مناطق می توان بر مشکلات فایق آمد.

وی بیان داشت: جهادگران و دانشجویان جهادی مدافع انقلاب اسلامی در مناطق محروم هستند از این رو انقلاب را برای مردم این مناطق تبیین کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: