کد خبر: ۱۰۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۸
با حضور سردار گزنی صورت گرفت
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با حضور سردار گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، سرهنگ خادم بازرسی و تعالی فرماندهان و مسئولین شهرستان لامرد و شهرستانهای همجوار، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان در سالن معلم شهر لامرد برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم اظهار داشت: تجربه موفق جمهوری اسلامی در مردم‌سالاری دینی و حضور مقتدرانه در منطقه باعث شده است تا دشمنان انقلاب هر روز و ساعت برای توقف حرکت مردم و راه نورانی امام عزیز نقشه بکشند، اما اتحاد و یکپارچگی مردم و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

سردار ابوالفضل گزنی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه بزرگ انقلاب افزود: اختلافات و انحراف‌های برخی از دولتمردان در ابتدای انقلاب اسلامی ضربات جبران‌ناپذیری را به حرکت اصیل مردمی وارد کرد، اما درایت و هوشمندی امام راحل و حضور به موقع مردم در صحنه‌های مختلف باعث شد تا انان نتوانند به اهداف خود دست یابند.
وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا در سطح منطقه گفت: یکی از اشتباهات راهبردی آمریکایی‌ها در منطقه حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی از داعش و تکفیری‌هاست که نشان داد هرچقدر آن‌ها بیشتر از تروریست و تکفیری‌ها حمایت کنند وحدت و انسجام ملت ما بیشتر خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره شهادت شهید حججی و مدافعان حرم تصریح کرد: بزرگداشت شهدای مدافع حرم و نحوه شهادت شهید حججی و بازتاب گسترده آن میان نسل جوان ما به دشمن فهماند که روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان ما منتقل شده است و همین روحیه است که موجب شکست دشمنان در جبهه‌های مختلف شده است.
گزنی همچنین با اشاره به شجاعت سرداران و رزمندگان شهرستان لامرد در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بنده با بسیاری از فرزندان شما در دوران دفاع مقدس همسنگر بوده‌ام و به روحیه شهادت‌طلبی و گذشت شما آشنایی دارم و همین روحیه است که باعث شده نیروهای جوان و خلاق در شهرستان لامرد در مسوُولیت‌های خطیر فرماندهی حضور داشته باشند.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان لامرد با اشاره به سابقه فرهنگی و دینی مردم لامرد در دوران انقلاب اسلامی ابراز داشت: این شهرستان و نیروهای متعهد آن در همه دوره‌ها دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است و پرچم افتخار سرداران آن گواه این مدعاست.

عبدالله حسینی با تقدیر از عبدالله آزاد فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج لامرد ابراز داشت: حضور مقتدرانه بسیج در عرصه امنیتی، فرهنگی و سازندگی نتیجه تلاش‌های بسیجیان و فرماندهی این جوان ارزشی بود که دستاوردهای ارزشمندان برای شهرستان لامرد به عنوان تجربه گران به یادگار خواهد ماند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های سه ساله عبدالله آزاد تقدیر شد و حسن عبدالله زاده حکم مسوُولیت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد را دریافت کرد.

همچنین فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد نیز در سخنانی اظهار کرد: وظیفه سپاه حراست و نگهداری از انقلاب است و وظیفه ما بسیجیان خطیرتر است و باید به دستور مقام معظم رهبری آتش به اختیار باشیم و طبق فرمایشات ایشان اگر نقشه راه نداشته باشیم به بیراهه خواهیم رفت.

حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه برنامه‌ها در بسیج را با تمام توان ادامه خواهیم داد، بر هوشیاری بسیجیان تاکید کرد و  ادامه داد: راهبرد دشمن نفوذ در انقلاب اسلامی است و میدان امروز نیاز به مراقبت دارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: