کد خبر: ۱۰۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
با گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محسن حججی صورت گرفت:
یادواره شهدای کارمند، کارگر، جامعه پزشکی و اصناف اقلید با گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محسن حججی در سالن شهدای پاسدار سپاه این شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، معاون فرماندار این شهرستان در ابتدای یادواره شهدای کارمند، کارگر، جامعه پزشکی و اصناف اقلید که با گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محسن حججی و با حضور امام جمعه، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی و کارگران، کارمندان، خانواده شهدا و بسیجیان در سالن شهدای پاسدار سپاه این شهرستان برگزار شد، یاد شهدا به ویژه شهدایی که این آیین به نام و یاد آن‌ها برپا شد را گرامی داشت.

خلیل بزرگی همچنین با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و بر لزوم حرکت مؤثر تمام اقشار جامعه در راستای موفقیت، آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور و خدمت به مردم تأکید کرد.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید میثاق مجموعه دولت با امام، شهدا و مقام معظم رهبری است عنوان کرد: برگزاری آیین‌هایی چون گل باران قبور شهدا و یادواره شهدا در هفته دولت نمادی از این حرکت پرافتخار است.

شهدا بهترین الگو برای مسؤولان هستند

در ادامه عضو هیئت مؤسس قرارگاه سیره شهدای قم بهترین زندگی را از نوعی خواند که منشأ خیر برای دیگران باشد.

حجت‌الاسلام محمدجواد قرایی تصریح کرد: شهدا بهترین و ارزنده‌ترین زندگی را داشتند چراکه امنیت که مهم‌ترین عامل آسایش، پیشرفت، رشد، عزت و اقتدار کشور است را از برکت خون شهدا به دست آوردیم.

وی هفته دولت را تبریک گفت و با بیان اینکه اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم از همت جهادی و انقلابی و نیز ایثار شهدایی است که سر و جان دادند، بر لزوم همت هرچه بیشتر مسؤولان و مجموعه دولت برای پیشرفت کشور و رفع و حل مشکلات و مسائل مردم تأکید کرد.

قرایی به بیان خصوصیات و فضائل اخلاقی شهدایی چون بابایی، حججی و... پرداخت و با تأکید بر لزوم الگو گرفتن مسؤولان از شهدا خاطرنشان کرد: مدیریت و مسؤولیت پذیری را باید از شهدا بیاموزیم.

وی تصریح کرد: تکریم ارباب‌رجوع، خوش‌اخلاقی، خلوص نیت، صداقت، عفت و پاک‌دامنی، اخلاق نیکو، حسنه و نبوی و... ازجمله ویژگی‌های اخلاقی شهدا است که مسؤولان باید آ را الگوی خود قرار دهند.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: