آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز
سرهنگ زارعی گفت: این کارگاه آموزشی باهدف تذکر لسانی و رویکرد ایجابی برگزار می‌شود تا شیوه‌ها و روش‌های اقناعی احیای فریضتین در جامعه نهادینه شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با بیان اینکه احیای فریضه امربه‌معروف به معروف ونهی از منکر رسالت آحاد جامعه و مسئولان می‌باشد گفت: تحقق فریضه امربه‌معروف ونهی از منکر در جامعه توسط دلسوزان جامعه با تذکر لسانی و رویکرد ایجابی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در راستای ابلاغ برنامه‌های بسیج دوره دوروزه آموزشی دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر در روزهای هفتم و هشتم شهریور در شیراز برگزار می‌شود گفت: این گردهمایی آموزشی توسط سپاه ناحیه ثارالله شیراز با حضور دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر نواحی بسیج چهارگانه شیراز و ناحیه بسیج شهرستان سپیدان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز افزود: به دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر حوزه‌های مقاومت بسیج محلات، اعضای شبکه رضویون و دبیران پیشکسوت بسیج شهرستان‌های شیراز و سپیدان طی این دوره آموزشی روش‌های لازم در راستای احیای این فریضه الهی آموزش داده می‌شود.

وی افزود: شبکه رضویون توسط قرارگاه امربه‌معروف ونهی از منکر در نواحی بسیج تشکیل شده است، که وظیفه احیای این فریضه الهی را دنبال می‌کنند و به‌هیچ‌عنوان رویکرد سلبی در دستور کار نیست.

سرهنگ زارعی خاطرنشان کرد: در این دوره دوروزه کارگاه میدانی امربه‌معروف ونهی از منکر در نقاط شیراز اجرا می‌شود تا فراگیران شیوه‌ها و روش‌های این اقدام مهم در جامعه را نهادینه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی باهدف تذکر لسانی و رویکرد ایجابی برگزار می‌شود تا شیوه‌ها و روش‌های اقناعی احیای فریضتین در جامعه نهادینه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: