پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان خرامه
مجمع عالی بسیج به حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه،معاون فرماندار،مسئولین ادارات،بسیجیان و فعالان عرصه ی اقتصاد مقاومتی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرامه، مجمع عالی بسیج به حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه،معاون فرماندار،مسئولین ادارات،بسیجیان و فعالان عرصه ی اقتصاد مقاومتی برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار طحان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد قربان وغدیر بیان داشت به منظور رفع مشکلات شهرستان کارگروهای تخصصی و قشری بسیج در امور مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی تشکیل شد و در مجموع از بین 20مصوبه ای که مشکلات شهرستان  مورد بررسی قرار گرفته شده بود مشکل اقتصادی مهم ترین معظلی بود که این کارگروه ها نسبت به آن اتفاق نظر داشتند.

وی به عنوان نایب رئیس اول این مجمع تصریح کرد:هدف این جلسه  طرح مشکلات اقتصادی و رفع آنها با همکاری ادارات مربوطه ومتولی امر جهت حل بیکاری و جلوگیری از مهاجرت دانست.

در این مراسم حجت السلام صباحی امام جمعه شهرستان رئیس مجمع ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک اعیاد پیش رو، بیان داشت به منظور حل مشکلات اقتصادی سه راه حل پیش روی مردم شهرستان وجود داردازجمله:
1- مهاجرت به مرکز استان و شهرهای دیگر 2- تحت پوشش کمیته امداد قرار دادن مردم 3- هماهنگی و اقدام متناسب با اقتصاد مقاومتی

وی اظهار داشت:باید امور اقتصادی در پناه اقتصاد مقاومتی به مردم سپرده بشودو نگاه اول ما به ادارات مربوطه می باشد و باید قانون به نفع ملت تفسیر بشود.

صباحی گفت: باید در عرصه اقتصاد مقاومتب فعال باشیم  چرا که ما راه رابلد هستیم، ما اثبات کرده ایم توان کار داریم اما باید از موانع عبور کنیم.

امام جمعه شهرستان بیان داشت:وظیفه مسئولین راهبرد است و راهبردی که با آن اقتصاد مقاومتی که به منزله ی کم کردن هزینه تولید و بالا بردن راندمان تولید است به منصه ی ظهور و بروز برسد.

در ادامه قائدی معاون فرمانداری نائب رئیس دوم مجمع اظهار داشت: وحدت بین ادارات و نهادهای متولی امردر زمینه اقتصاد مقاومتی جای تقدیر و تشکر دارد وی گفت در سه سال اخیر همکاری و هماهنگی مناسبی بین مجموعه های انقلاب اسلامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد و مجموعه اداری شهرستان در باب اقتصاد مقاومتی وجود داشته است.

قائدی افزود: بسیج در همه ی ابعاد فعالیت دارد و شاهد آن هستیم با وام های که سپاه پاسداران و با همکاری اداراتی همچون جهاد سازندگی و اداره فنی و حرفه ای شهرستان تعداد زیادی فرصت شغلی پدید آمده است اما کافی نیست و امیدواریم با همکاری یکدیگر اینگونه فرصت ها را افزایش بدهیم.

در ادامه مسئول بسیج سازندگی سروان پاسدار جواد جابری به عنوان دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی راه حل اصلی برای کاهش مشکلات در امر اقتصاد مقاومتی را ایجاد بنگاههای زود بازده، تعامل بهتر ادارات با یکدیگر،مشخص کردن بازار خرید و شروع عرصه های جدید معرفی کرد.

وی افزودمتناسب با شهرستان باید در بخش کربال تغیر کشت داد و عموم مردم به سمت کشت گلرنگ روی آورند همچنین باید در بخش مرکزی کشاورزان به سمت کشت انجیر و پسته روی اورند.

رئیس جهاد کشاورزی نیز بیان داشت با توجه به تغییر اقلیم و خشک سالی باید اولویت های ما هم تغییر کند.
وی گفت: هدف تنوع بر تولیداتمان و استفاده از حداقل آب و حداکثر بازدهی هستیم به عنوان نمونه کشت گلرنگ در سال گذشته درآمد خوبی را نصیب کشاورزان عزیز کرده است.

رئیس جهاد کشاورزی افزود م آمادگی خودمان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی را اعلام می کنیم.

در پایان صورتجلسه به صورت بیانیه ای 10 بندی قرائت شد و از فعالان این عرصه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش جواددهقان

اقتصاد مقاومتی یعنی سپردن کار اقتصادی به مردم است.

اقتصاد مقاومتی یعنی سپردن کار اقتصادی به مردم است.

اقتصاد مقاومتی یعنی سپردن کار اقتصادی به مردم است.

اقتصاد مقاومتی یعنی سپردن کار اقتصادی به مردم است.

اقتصاد مقاومتی یعنی سپردن کار اقتصادی به مردم است.

اقتصاد مقاومتی یعنی سپردن کار اقتصادی به مردم است.
نام:
ایمیل:
* نظر: