جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری اولین آیین تجلیل از تولیدات هنری برترمساجد سراسر استان فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع سازمان بسیج هنرمندان فارس، نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری اولین آیین تجلیل از تولیدات هنری برترمساجد سراسر استان فارس خبر داد و بیان داشت: این آیین در در5 رشته هنری عکس، نماهنگ وکلیپ، تئاتر، طراحی پوستر، سرود  و به منظور تجلیل از تولیدات هنری برترفعالان و هنرمندان از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس  برگزار می گردد.

 

 زارع شناسایی استعدادها، ظرفیت ها و توانمندی های هنری فعالان مساجد و ایجاد زمینه و بسترمناسب جهت فعالیت‌های تخصص هنری بسیج را از جمله اهداف برگزاری این آیین افزود: استعداد های بالقوه ای در زمینه هنر در مساجد نهفته است که با شناسایی و برنامه ریزی می توان از این ظرفیت در انتقال مفاهیم دینی با زبان هنر بهره برداری کرد.

 

وی با تاکید بر انتقال زبان هنر به عنوان بهترین زبان برای انتقال مفاهیم دینی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی ابراز داشت: فعالیت های هنری و فرهنگی در مساجد می تواند زمینه جذب نوجوانان و جوانان بسیاری شود که برای جذب آنان به مساجد با غنی بخشی به این فعالیت ها، مفاهیم و ارزشهای دینی را نیز با زبان هنر اشاعه داد.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس فعالیت های مسجدمحور را موضوع اساسی و اصلی اولین فراخوان عنوان نمود و افزود: از طریق الگوسازی می توان برنامه ها را به نحو شایسته در نقاط مختلف استان اجرا کرد که در پرورش استعدادها و تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی موثر است.

 

گفتنی است، اولین آیین تجلیل از تولیدات هنری برترمساجد سراسر استان فارس به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حوزه هنری فارس و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس و در 5 رشته هنری عکس، نماهنگ وکلیپ، تئاتر، طراحی پوستر، سرود و با موضوع فعالیت های مسجدمحور برگزار می گردد.

 

علاقمندان جهت شرکت در فراخوان می توانند آثار خود را به همراه فرم پذیرش به نشانی شیراز- خیابان ساحلی غربی- نبش کوچه2- سازمان بسیج هنرمندان فارس ارسال ویا به پست الکترونیک به نشانی bhfars94@yahoo.com ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج هنرمندان فارس به نشانی www.bhfars.ir  و یا کانال تلگرامی @bhfars_ir مراجعه نمایند. 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: