کد خبر: ۱۰۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
سرهنگ دوستدار خبر داد
سرهنگ دوستدار گفت: این طرح در ۶ گام است که بر گام اول شناسایی و گام آخر جشن محله پاک است.
به گزارش تنویر سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در جلسه فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های حوزه ۶ ابوذر گفت: طرح اصلاح و تعالی محله، طرح امام جواد(ع) با موضوع مواد مخدر در محله سنگ سیاه برگزار می شود.
سرهنگ دوستدار با اشاره به اینکه ۶ گام جهت اجرای این طرح برنامه ریزی شده است، ابراز داشت: این طرح در ۶ گام است که در گام اول شناسایی و گام آخر جشن محله پاک است.
وی با اشاره به اینکه عنصر اصلی این هدف مردم منطقه هستند، ادامه داد: جهت اجرای گام اول تا آخر نیاز به همراهی اهالی محله دارد و اگر همراهی باشد می توان امیدوار بود گام هایمان تا آخر برداشته شود و گام آخر جشن باشکوهی برگزار نماییم.
 فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز به گام های این طرح اشاره کرد و گفت: گام اول این طرح، شناسایی و برآورد وضعیت است که نیاز است همه اهالی منطقه و اعضای پایگاه ها شناسایی کنند و به اطلاعات حوزه کمک نمایند.
وی اظهار داشت: موارد مورد نیاز بر روی نقاط ضعف نباید متمرکز شود و افراد پایگاه فرصت و نقاط قوت هم اطلاع رسانی کنند.
این فرمانده سپاه گام دوم را گام بستر سازی و تولید محتوا دانست که برای همه اقشار محله در رنج های سنی و شغلی تعریف شده است.
سرهنگ دوستدار گام سوم را فضا سازی در خانه، محله، پایگاه های اجتماعی، دیوار نویسی، پارچه نویسی و... جهت نشان دادن همراهی و متحد بودن  محله نیاز است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به برگزاری جلسات با ارگان‌های مختلف ابراز داشت: گام چهارم اقدام قاطع با خرده فروش های مواد مخدر است که با برگزاری جلسات متعدد با دادگستری مقرر شده است اطلاعات از طریق حوزه داده شود و اقدام از طرف دادگستری صورت پذیرد.
وی گام پنجم را درمان منطقه از بومی و غیربومی دانست و گفت: افراد بومی و غیر بومی منطقه شناسایی شود تا حوزه درمان برای‌ خانواده‌های که در آنجا زندگی می کنند آرامش ایجاد شود.
سرهنگ دوستدار امیدوار بود: منطقه سنگ سیاه الگویی شود تا جشن محله پارک را در دیگر محله ها برگزار کنیم.
انتهای پیام.
نام:
ایمیل:
* نظر: