آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
ایستگاه خلاقیت؛
تنویر کازرون خبر داد: به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی کازرون اختتامیه کلاسهای تابستانی ایستگاه خلاقیت در سالن کانون رضوان با حضور شرکت کنندگان برگزار گردید.

به گزارش تنویر، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی کازرون اختتامیه کلاسهای تابستانی ایستگاه خلاقیت در سالن کانون رضوان با حضور شرکت کنندگان و جانشین محترم سپاه کازرون و ریاست محترم کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)برگزار گردید.

آیین اختتامیه کلاسهای ایستگاه خلاقیت در تابستان 96برگزار گردید

در این برنامه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سروان پاسدار هادی عارف ضمن تشکر از دست اندرکاران این برنامه به ضرورت برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان توسط مراکز ذی ربط پرداخت و افزود: تابستان امسال ما در برخی از حوزه های بسیج پایگاه های مقاومت برنامه های خوبی در این راستا برنامه ریزی نمودیم که به حمدالله دارای برکات پر ثمری بود.

در ادامه برادر شفیعی ریاست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)ضمن بیان خرسندی از همکاری بسیج دانش آموزی کازرون برای همکاری در راستای پر کردن اوقات فراغت برخی از مددجویان این کمیته گفت: امسال ما شاهد یک بسته کامل آموزشی فرهنگی تربیتی علمی ورزشی برای مددجویان خود از طرف بسیج دانش آموزی بودیم که لازم است از تمامی دست اندرکاران این برنامه تشکر و قدردانی نمایم

درپایان با هدایایی از مربیان و منتخبین دانش آموز رده های مختلف سنی این برنامه تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: