کد خبر: ۱۱۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج:
غیب پرور به روحیه ددمنشانه و ضدآزادگی آمریکا در6دهه گذشته اشاره کرد و گفت: خباثت آمریکایی ها نسبت به امت اسلام هرروز افزایش می یابد و توطئه، ترور، نفوذ، جنگ و سایر خباثت های آمریکایی روندی افزایشی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری ،سردار غلامرضا غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار داشت: باید راه ایستادگی در برابر دشمنان را از شهدایی که در راه تداوم و استمرار انقلاب اسلامی از جبهه های جنوب کشور تا جبهه های مقاومت در سوریه ایثارگری کردند آموخت چراکه مسیر شهدا خط مقدم ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.

وی به روحیه ددمنشانه و ضدآزادگی آمریکا در 6دهه گذشته اشاره کرد و گفت: خباثت آمریکایی ها نسبت به امت اسلام هرروز افزایش می یابد و توطئه، ترور، نفوذ، جنگ و سایر خباثت های آمریکایی روندی افزایشی داشته است.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا همواره در برابر ملت ایران بدترین شیوه های دشمنی را برگزیده است خاطرنشان کرد: همواره ترور بهترین اشخاص در انقلاب اسلامی از سوی آمریکایی ها مدیریت شده است و آن ها درصدداند تا نخبگان ما را در حوزه های مختلف به طرق مختلف از بین ببرند؛ حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی و پشتیبانی از گروهک های ضد انقلاب نیز در کارنامه عملکرد ضد ایرانی آمریکا وجود دارد. 

وی ادامه داد: مبدأ اصلی تشکیل و تدوین گروه های تکفیری آمریکا است و هیچ فردی نمی تواند نسبت به این تردید داشته باشد، سرمنشأ ایجاد گروه های تکفیری با حمایت مستقیم آمریکا و برخی کشورهای جهان بوده که متأسفانه می بینیم این گروه ها به جنگ علیه اسلام قیام کرده اند و با نام پیامبر، سر می بردند و با نام پیامبر قتل عام می کنند.

وی با بیان اینکه این دست اقدامات در خط خباثت آمریکا و انگلستان است، تصریح کرد: روباه پیر لقب خوبی برای انگلستان است، چراکه سابقه استعمار انگلیس از قرن 15 مشهود است، وقتی به تاریخ آسیا نگاه می کنیم، از شبه قاره هند و شرق قاره کهن و چین کدام سرزمین است که از نفوذ استعماری انگلستان مصون مانده باشد؟ 

غیب پرور با تأکید بر لزوم ایستادگی در برابر آمریکا و هم پیمانانش تأکید کرد: نترسیدن و نهراسیدن از ویژگی مردم انقلابی است که تداوم بخش حیات انقلاب اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه دو مولفه دشمن شناسی و دشمن ستیزی از ملزومات اساسی انقلاب اسلامی است، افزود: بر همین اساس باید دشمن شناسی و دشمن ستیزی از اهداف تعالی نخبگان انقلابی کشور باشد؛ ایستادگی برای حق و حقیقت، اصلی مهم است و این منش شهدا بوده و مصداق عینی دشمن ستیزی را از شهید محسن حججی باید آموخت که توانست یک تنه نقش موثر در احیای و آفرینش مجدد استکبار ستیزی انقلاب اسلامی داشته باشد و دیدیم که شهادت این شهید توانست چه موج عظیمی در شهادت طلبی و دفاع از حرم ایجاد نماید.

 غیب پرور با بیان اینکه دشمن ستیزی و استکبار ستیزی نمادی از انقلاب و قیام حسینی است افزود: چه بسا امام حسین(ع) را همه می شناختند و او را به حق و حقیقت قبول داشتند و بارها اعتراف به امام المسلمین بودنش داشتند و از یزید و یزیدیان هم شناخت داشتند اما عدم وجود بصیرت در دشمن شناسی موجب شد تا دنیا فریب شان دهد و با دنیا دوستی امام زمان خود را تنها گذاشته و علیه او دست به شمشیر بردند.

رئیس سازمان بسیج در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی به اصحاب رسانه نیاز دارد که دشمن ستیزی را در تمام مراحل فراگرفته و بکاربندند چراکه اصحاب رسانه مجاهدانی هستند که باید در خاکریز حق، دشمن را شناخته و دشمن ستیزی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

انتهای پیام/ر

نام:
ایمیل:
* نظر: