آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در این مسابقات مقام اول در رشته قرائت تحقیق، مقام دوم در رشته حفظ ده جزء و مقام سوم در رشته قرائت ترتیل قرآن را کسب کردند.
به گزارش تنویر، ائین اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و فرماندهان نیروهای مسلح استان فارس در سالن همایش صنایع الکترونیک شیراز برگزار شد.


سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر در حاشیه این آئین با بیان اینکه فارس دوازده نفر از پاسداران شاغل در سپاه فجر، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دوره از مسابقات شرکت داشته اند، گفت: حضور اعضای نیروهای مسلح کشور در مسابقات قرآن علاوه بر اینکه باعث شکوفایی استعدادها می شود بلکه روحیه اُنس و مودت را در بین کارکنان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع تقویت می کند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور چهل و هشت نفر از برترین‌های قرآنی نیروهای مسلح استان فارس برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مسابقات مقام اول در رشته قرائت تحقیق، مقام دوم در رشته حفظ ده جزء  و مقام سوم در رشته قرائت ترتیل قرآن را کسب کرد.


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر ادامه داد: برادر پاسدار محمد بهرامی شاد در رشته قرائت تحقیق، برادر پاسدار عبدالرضا ابراهیمی در رشته حفظ ده جزء و برادر پاسدار محمد سعید اژدری در رشته قرائت ترتیل قرآن حائز رتبه های برتر در اولین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح استان فارس شدند.

شرح تصویری این آئین را اینجا ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر: