آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خبر داد:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: شهروندان شیرازی پیش از مراجعه به محل اجرای این نمایش، از طریق سایت www.irantic.com نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در حاشیه بازدید از اجرای نمایش فصل شیدایی در شیراز با بیان اینکه هفتاد و سه هزار نفر طِی هشت شب از نمایش فصل شیدایی بازدید کرده اند، گفت: بیش از سیزده هزار نفر از شهروندان شهر شیراز همزمان با شب عید مبارک غدیر مهمان اجرای نمایش فصل شیدایی بودند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مخاطبان از نمایش فصل شیدایی همزمان با شب عید غدیر، گفت: حضور سیزده هزار نفر مخاطب برای دیدن نمایش فصل شیدایی در شیراز یک رویداد کم نظیر در عرصه فرهنگ و هنر استان فارس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به استقبال گسترده مردم شیراز از نمایش فصل شیدایی، گفت: اجرای این نمایش در سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) تا بیست و دوم شهریور تمدید شده است.

وی با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی در ده پرده اجرا می شود، گفت: این نمایش روایتگر رویدادهای مهم تاریخ اسلام از جمله هبوط حضرت آدم (ع)، شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، واقعه کربلا، مباهله، انقلاب و جنگ، واقعه غدیر، و ظهور منجی موعود است همچنین دو رویداد مهم تاریخی ورود حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) به خطۀ فارس و بازسازی یکی از عملیات های دفاع مقدس که رزمندگان استان فارس در آن حاضر بوده اند به نمایش فصل شیدایی اضافه شده اند.

سرهنگ پاسدار کوشکی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده مردم از نمایش فصل شیدایی در شیراز خواهشمندیم شهروندان محترم پیش از مراجعه به محل اجرای این نمایش، از طریق سایت www.irantic.com نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: