جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
فرمانده حوزه شهیدزارع :
ستوانیکم پاسدار مهدی پور کریم گفت:رسیدگی به امور اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه سیره عملی امیر مومنان و یکی از ماموریت های معنوی نیروی مقاومت بسیج در هر نقطه از کشور می باشد

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ؛ستوانیکم پاسدار مهدی پور کریم فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدزارع در گفتگو باپایگاه اطلاع رسانی سپاه این شهرستان بااشاره به اهمیت رسیدگی به محرومین در سطح جامعه اظهار داشت:رسیدگی به امور اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه یکی از ماموریت های معنوی نیروی مقاومت بسیج در هر نقطه از کشور می باشد که این امر از جمله توصیه های موکد مقام معظم رهبری در راستای حمایت از خانواده های مستمند می باشد.

وی در ادامه این مطلب افزود: با همکاری مسجد ولی عصر و درمانگاه بهار و در راستای رسیدگی به محرومین  تاکنون بیش از سی سبدکالا در  بین خانواده های اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

فرمانده حوزه شهید زارع در ادامه با اشاره ضمن تبریک فرا رسیدن عید بزرگ غدیر افزود:رسیدگی ودستگیری از مستمندان ومحرومان سیره عملی امیر مومنان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد وی در ادامه این مطلب افزود:
رفتار علی علیه السلام با یتیمان و محرومان، الگویی برای همه دولت‌مردان، مسئولان و شیعیان و آزادمردان است. در حقیقت، آن حضرت با عمل خویش، حجت را بر ما تمام کرده است.

.

نام:
ایمیل:
* نظر: