کد خبر: ۱۱۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
امام‌جمعه شیراز انتقاد کرد:
امام‌جمعه شیراز بابیان اینکه چهره جنایتکار آمریکا را نباید بزک کرد، گفت: رسانه‌ها در برابر نسل‌کشی بی‌سابقه مسلمانان در کشور میانمار سکوت مرگبار گرفته‌اند.

سکوت مرگبار رسانه‌ها در برابر نسل‌کشی مسلمانان میانمار/ آمریکا همچنان با دلارهای عربستان مشغول جنایت استبه گزارش بیکافارس از شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی (17 شهریور) در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به جنایت نسل‌کشی مسلمانان در کشور میانمار اظهار داشت: امروز پس از 3 قرن اقامت مسلمانان در کشور میانمار، با نسل‌کشی بی‌سابقه آنان مواجه شده‌ایم و حتی کشورهای همسایه نیز مرزهای خود را به روی مسلمانان بسته‌اند و رسانه‌ها سکوتی مرگبار اختیار کرده‌اند.

وی افزود: عامل نسل‌کشی مسلمانان میانمار نیز همچون سایر جنایت‌های خاورمیانه، آمریکای خونخوار است که خود را مخالف تروریسم نشان می‌دهد، درصورتی‌که همگان می‌دانند که این کشور با دلارهای عربستان همچنان مشغول جنایت در منطقه است.

ایمانی بابیان اینکه چهره وحشیانه آمریکا را نباید بزک کرد، افزود: برخی سعی دارند چهره خونخوار شیطان بزرگ را بزک کنند، اما مگر می‌شود که بااین‌همه جنایت در حق بشریت، این چهره را بزک‌کرد و فرشته‌صفت نشان داد؟

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ادامه داد: هدف آمریکا از اغتشاش در خاورمیانه این است که رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی را در منطقه علم کند و به همین دلیل است که هر روز به کشوری حمله کرده و جنایتی دیگر می‌آفریند و در این راه حتی از حمله به برج‌های دوقلوی خود نیز ابا ندارد که تمام این کارها را با دلارهای شریک تجاری‌اش یعنی عربستان صورت می‌دهد.

امام‌جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به واقعه غدیر خم اشاره کرد و اظهار داشت: برخی فکر می‌کنند که غدیر مختص شیعه است، درحالی‌که غدیر مربوط به تمام انسان‌ها بوده و مهم‌ترین مسئله در آن سپردن حکومت به انسان عالم، شایسته و باتقوا است.

ایمانی افزود: خطبه غدیر برای بیان فضیلت‌های حضرت علی (ع) ایراد نشد، بلکه آنچه پیامبر بر روی آن حساس بود بحث حکومت بود و اینکه باید آن را به فردی شایسته و الهی سپرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس همچنین به 17 شهریور 57 اشاره کرد و افزود: برخی بسیار زود دچار فراموشی می‌شوند و جنایات آمریکا را از یاد می‌برند که یکی از این جنایت‌ها واقعه جمعه سیاه 17 شهریور 57 بود که با هدایت آمریکا روی داد.

وی ادامه داد: جنایت‌های آمریکا در حق ملت ایران همچنان ادامه دارد و همگان دیدند که این کشور با وجود برجام، تحریم‌های ایران را شدیدتر کرد و این روحیه آمریکا هرگز از بین نخواهد رفت.

پس از اقامه نمازجمعه، نمازگزاران شیرازی علیه فاجعه نسل‌کشی مسلمانان کشور میانمار دست به راهپیمایی زده و با سردادن شعارهایی ضد استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، این جنایات را محکوم کردند.
منبع: فارس

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: