پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۴:۳۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۱۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان:
همزمان با برگزاری جشن عید غدیر ، مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان نیز با حضور حجت الاسلام حاجی زاده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، در سالن بصیرت برگزار گردید.
به گزارش تنویر ارسنجان، مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان همزمان با برگزاری جشن عید غدیر در سالن بصیرت ناحیه برگزار گردید.
 این مراسم با حضور امام جمعه موقت شهرستان، روحانیت معزز،مسئولین ادارات،پایوران شاغل و بازنشسته و بسیجیان شهرستان ارسنجان در فضایی معطر از عید ولایت وبا برگزاری مراسم جشن عید غدیر،اجرا گردید.
مداح اهل بیت جناب آقای صبری با نوای خوش این مجلس را معطر به عطر صلوات نمودند و به مدح غدیر پرداختند.
در ادامه سرهنگ جاویدی، جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن خیر مقدم به تمامی مهمانان این مراسم،از تلاشهای خالصانه حجت الاسلام شیخعلی در طول زمانی که در این ناحیه مشغول به خدمت بودند،تقدیر و تشکر کردند.
مهمانان این مراسم،حجت الاسلام حاجی زاده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس و حجت الاسلام علی پور مسئول امور روحانیون سپاه فجر فارس بودند که نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس به عنوان سخنران این جلسه به اهمیت موضوع غدیر و جایگاه حضرت علی علیه السلام پرداختند.
ایشان فرمودند: در راستای معرفی این شخص بزرگ دیگران از ما سبقت گرفتند و بیشتر از ما زندگی علی علیه السلام را مطالعه و تفسیر کردند،کسانی که نه مسلمان بودند و نه شیعه اما بارها نهج البلاغه را خواندند و تجزیه و تحلیل کردند.
حجت الاسلام حاجی زاده بیان نمودند: یکی از سفارشات مهم نبی مکرم اسلام در خطبه غدیریه در بین آن جمعیت انبوه در صحرای جعفه در غدیرخم بعد از خطبه ای که در مورد اقامه نمازبیان نمودند، بحث توجه به قرآن و ولایت بود که همان حدیث گرانقدر ثقلین می باشد.
کتاب خدا،عترت،علی بن ابی طالب و اولادشان علیهم السلام،نهج البلاغه،عمل کردن به سنت و سیره اهل بیت، اگر اینها را متوجه شویم ،عمل کنیم و احیا کنیم در فکر و اندیشه ،زندگی و جامعه خودمان،قطعا دشمن نمی تواند به ما آسیبی بزند،در غیر این صورت خیلی راحت تسلیم خواسته های دشمن خواهیم شد.
ایشان در ادامه ضمن تشکر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام شیخعلی در مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در نواحی مختلف بالاخص شهرستان ارسنجان از حضور حجت الاسلام فاطمی پویا در سمت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان تشکر کردند و برای  ایشان در این شهرستان آرزوی موفقیت کردند.
حجت الاسلام حاجی زاده ضمن قدر دانی از زحمات کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان،خواستار به کارگیری افراد مستعد این ناحیه در پست های فرماندهی و مدیریتی سازمانی شدند.
در ادامه جلسه حجت الاسلام علی پور متن حکم انتصاب حجت الاسلام فاطمی پویا را قرائت نمودند و ضمن اهدای این حکم به ایشان، لوح تقدیری به مناسبت زحمات حجت الاسلام شیخعلی به ایشان تقدیم گردید.
حجت السلام شیخعلی در ادامه مراسم نسبت به عملکرد چندین ساله خود در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گزارشی ارائه نمودند و در پایان حجت الاسلام فاطمی پویا ضمن تبریک این ایام فرخنده، حضور خود در این ایام مبارک در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان را به فال نیک گرفتند.



نام:
ایمیل:
* نظر: