پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۷:۱۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
فرمانده بسیج دانشجویی لارستان خبر داد:
فرمانده بسیج دانشجویی لارستان از پایان کار فعالیت های عام المنفعه جهادگران دانشجو در روستاهای محروم این شهرستان خبر داد

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان از پایان کار فعالیت های عام المنفعه جهادگران دانشجو در روستاهای محروم این شهرستان خبر داد و گفت: این اردوها در قالب گروه جهادی «شهید حججی» با حضور بیش از ۵۰ نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاه های لارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان به نقل از میلاد لارستان علیرضا پیرمراد با بیان اینکه اردوهای جهادی فرصت طلائی برای خودسازی معنوی است، اظهار داشت: حضور در مناطق محروم باعث آشنایی با کمبودها و مشکلات و همچنین کسب تجربه عملی در امورات می شود.

وی از پایان کار فعالیت های عام المنفعه جهادگران دانشجو در روستاهای محروم درز و سایبان، بلوچی، مهرآباد، کهنه برهان پایین و بالا خبر داد و افزود: این اردوها در قالب گروه جهادی مزین به نام شهید محسن حججی با حضور بیش نفر از ۵۰ نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاه های لارستان طی مدت ۱۰ روز برگزار شد.

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان با برشمردن بخشی از فعالیت های صورت گرفته فرهنگی، عمرانی، مذهبی، بهداشتی، اقتصادی و غیره صورت گرفته توسط جهادگران بسیجی، تصریح کرد: ۱۲۰ کیلو گرم گوشت قربانی، ۲۲۰ کیلو گرم برنج، بیش از۲۰۰ دست پوشاک و البسه، توزیع ۲۰۰ دست لوازم التحریر جهت دانش آموزان و آمادگی جهت حضور در کلاس های درس مهرماه ۹۶، بین خانوارهای نیازمند و بی سرپرست ساکن در این روستاها توزیع شد.

این مسؤول با اشاره به ساخت منزل برای یکی از نیازمندان، بیان کرد: فعالیت های فرهنگی، آموزشی، قرآنی و تربیتی جهت خانواده ها و به ویژه پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از برنامه اجرا شده در این اردوها بود.

پیرمراد ادامه داد: حضور مستمر و روزانه پزشک، دندان پزشک، بهورز، کارشناسان تغذیه و بهداشت خانواده، انجام آزمایشات هپاتیت و قند خون و غیره توسط بسیج جامعه پزشکی لارستان، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی و پرستاری حضرت زینب(س) از جمله فعالیت های بهداشتی در مناطق محروم لارستان بود.

وی یادآور شد: شناسایی و معرفی چندین بیمار بی بضاعت برای درمان، عمل جراحی، چشم پزشکی، دندان پزشک، رادیولوژی، سی تی اسکن و غیره به بیمارستان امام رضا(ع) لارستان جهت درمان به صورت رایگان عنوان کرد.

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان گفت: در این ایام همچنین جشن بزرگ عید غدیر و یادواره شهدا در شهرک سایبان توسط جهادگران برگزار شد.

پیرمراد انجام این کارهای عام المنفعه را حاصل یک کار تیمی دانست و از همکاری رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، مسئول فرهنگی امور دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان، رئیس و کارکنان دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان، شهرداری لار، پزشکان، مجمع خیرین سلامت، بنیاد خیریه نیک اندیشان هاشمی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان تقدیر و تشکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: