کد خبر: ۱۱۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
امام جمعه موقت شیراز:
حجت االاسلام والمسلمین محمد حسن مرادی امام جمعه موقت شهر شیراز در اولین جلسه نخبگان بسیجی شمال غرب شیراز گفت: در ماه محرم و صفر امسال سه موضوع سوک،حماسه و پیام در بین عزاداران حسینی باید احیاء شود.
وی در این مراسم با تبریک عید سعید غدیر خم به اهمیت این عید بزرگ پرداخت و افزود: بیشترین آیات در قرآن کریم در دهه آخر ماه ذی الحجه بعد از واقعه غدیر نازل شده است.
امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز در ادامه به روایاتی از پیامبر اعظم در خصوصو آسیب شناسی پرداخت و بیان داشت:پیامبراکرم(ص) می فرماید من از سه چیز بعد از خودم از امتم می ترسم که شامل گروهای انحرافی و فتنه ها و شایعات و...2-شکم پرستی و مورد3-بی بندو باری جنسی
وی تصریح داشت:همه مردم و خصوصا مسئولان باید مواظب فضای مجازی که امروز دشمنان بیشترین عملیات روانی را گذاشته اند جهت تخریب باورها و اعتقادات مردم باشیم و امروز کشور دچار بمباران تبلیغات توسط دشمنان می باشد.
وی سپس به مسئولیت پذیری در جامعه پرداخت واذعان نمود:همه باید فضای مجازی را جدی بگیریم چرا که 95درصد از جامعه امروز به هر نوعی در فضای مجازی هستند.
ور در پایان سخنانی خود به اهمیت دادن به موضوعات فرهنگی در جامعه و خصوصا اجرای برنامه های فرهنگی در پارک ها برای عموم مردم نکاتی را ایراد نمود.
در این مراسم ابتدا نخبگان بسیجی شمال غرب شیراز در خصوص مشکلات موجود در منطقه استحافظی خود نکاتی را ارائه داشتند و سپس  مصوب شد در جلسه بعدی در خصوص مشکلات خاص بحث و گفتگو شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: