آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
دوهفته مانده به 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس، جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های این هفته با حضور شورای فرماندهی و فرماندهان حوزه های مقاومت برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد در این جلسه عنوان کرد : در هفته دفاع مقدس امسال برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده که ان شاالله با حضور حداکثری مردم و مسئولان به نحو مطلوبی اجرای می‌شود.

محبی اضافه کرد: 150 عنوان برنامه در سی و هفتمین سالروز دفاع مقدس از 31 شهریور به مدت یک هفته در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان انجام خواهد شد ، از مهم ترین این برنامه ها می توان به گلباران قبور شهدا ،برگزاری صبحگاه مشترک با حضور پرسنل سپاه ، بسیجیان از اقشار مختلف و پرسنل نیروی انتظامی ، برپائی نمایشگاه دفاع مقدس ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس شهرستان و روایت گری برای دانش آموزان ، گرامیداشت روز سرباز ، ملاقات با خانواده شهدا ، جانبازان و مدافعان حرم اشاره نمود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌ بصیرتی ، ویزیت رایگان بیماران توسط اکیپ‌های پزشکی ، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقه ، شب شعر دفاع مقدس، شب خاطره، برگزاری جلسات بصیرتی و تبیین عملیات‌های دفاع مقدس، فضاسازی و سنگربندی مدارس و ادارات از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: به تصویر کشیدن دوران هشت سال دفاع مقدس، بصیرت‌افزایی و تبیین آرمان‌های شهدا به ویژه برای نسل نوجوان و جوان از مسائل مهمی بوده که در اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: