کد خبر: ۱۱۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
امام جمعه موقت شیراز :
حجت الاسلام و المسلمین مرادی امام جمعه موقت شیراز در همایش مداحان و مسجد محوری گفت:اخلاص در عمل از مهمترین ویژگی های مداحان اهل بیت(ع) در ایام عزاداری می باشد.

حجت الاسلام و المسملین مرادی امام جمعه موقت شیراز در همایش مداحان و مسجد محوری که با حضور ائمه جماعات ، هیئت امنا ،مداحان و فرماندهان پایگاه ها برگزار شد  با اشاره به تلفیق هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم گفت : مداحان اهل بیت (ع) باید در مداحی های خود مضامین دفاع مقدس ، رشادت های رزمندگان ، پیروزهای مقاومت در نطقه ، مقاومت مردم یمن و جنایت کشتار مردم میانمار را برای مردم تشریح نمایند.

وی  با اشاره اینکه برگزاری با عظمت ایام شهادت امام حسین(ع) از نقاط قوت مساجد می باشد گفت : متولیان مساجد باید برای کلیه مناسبت ها و مراسم ها در طول سال برنامه داشته باشند و اجرای برنامه ها محدود به محرم و صفر نشود.

امام جمعه موقت شیراز افزود : باید با برنامه های دراز مدت ، ایجاد تنوع و استفاده از مطالب به روز و بهره گیری از فرصت فضای مجازی جوانان را به مساجد جذب نمائیم.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با اشاره به ویژگی های مداحان گفت : حفظ شئونات و ظاهر اسلامی ، رعایت حال مستعمین ،توجه به سنین افراد ، داشتن اطلاعات عمومی و اخلاص در عمل از مهمترین ویژگی های مداحان اهل بیت (ع) در ایام عزاداری می باشد.

امام جمعه موقت شیراز در پایان صحبت هایش گفت: باید با سبک جدیدی وارد ماه محرم شویم و روحیه استکبار ستیزی ، انقلابی گری ،کاربرد اخلاق حسینی و پیام امام حسین (ع) و شهدا را به مردم منتقل نمائیم

نام:
ایمیل:
* نظر: