کد خبر: ۱۱۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز:
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در همایش مداحان و مسجد محوری شمالغرب شیراز در سالن اجتماعات دانشگاه سماء شهرک گلستان بیان داشت:مسئله امامت و ولایت در تاریخ اسلام یک مسئله مهم و ناگسستنی می باشد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز حجت الاسلام حاجی پور در این مراسم ضمن تبریک ایام ولایت و امامت گفت: اکثر راویان و مفسران حادثه بزرگ غدیر خم در حجت الوداع پیامبر اکرم(ص) و معرفی حضرت علی (ع) توسط پیامبر به عنوان جانشین خود را تائید می کنند.

وی سپس به مظلومیت و حقانیت مولا علی(ع)اشاره نمود و افزود: بنا به حدیث امام جعفر صادق (ع) بعد از واقعه غدیر و بیعت با حضرت علی(ع)و رحلت پیامبر اکرم(ص) متاسفانه از جمعیتی که در واقعه غدیر خم (بین 80الی 120هزار نفر) حضور داشتند  سه الی پنج نفر در رکاب جانشین بر حق مولا علی(ع)ایستادگی نمودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز خاطر نشان کرد: امروز در یک برهه حساس تاریخ هستیم در منطقه ای  که دشمن ، تلاش های زیادی برای نابودی دین اسلام انجام می دهد ولی استکبار باید بداند اگر در دوران صدر اسلام  ابوذر غفاری ها در رکاب ولایت رشادت نمودند امروز نیز محسن حججی ها جان خویش را نثار راه امامت و ولایت می نمایند.

وی تصریح نمود:دست اندرکاران باید وحدت ،انسجام و اتحاد  را در سطح مساجد و هیات های  مذهبی داشته باشند و در زیر پرچم عزاداری ابا عبدا... الحسین(ع) با تلاش مظاعف زمینه را برای ظهور مهیا کنیم.

حجت الاسلام حاجی پور بیان داشت: در انجام کار های فرهنگی باید از نفس و منافع شخصی  خود بگذاریم و همه را به نوعی در دستگاه امام حسین(ع) شریک کنیم و درراستای کلمه" لا الله الا الله محمد رسول الله و علی ولی الله" گام برداریم
نام:
ایمیل:
* نظر: