آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
هفته امر به معروف؛
تنویر کازرون خبر داد: جلسه هماهنگی برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات فرماندهی ناحیه کازرون برگزار شد.
به گزارش تنویر، جلسه هماهنگی برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات فرماندهی با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه و دیگر مسئولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اقدامات امر به معروف و نهی از منکر را به دو بخش اساسی تقسیم کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در نهاد مقدس سپاه دو بخش دارد یکی درون سازمانی و دیگری برون سازمانی؛ طبعا درون سازمانی خاص محیط پاسداری و در حوزه بسیج منظور صالحین است.

افشاریان ضمن توضیح بخش درون سازمانی در ادامه افزود: بحث برون سازمانی یک بخش مهم است که ظرافت خاصی دارد و  باید براساس آسیب شناسی ها از جامعه کنونی پیش برویم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام رسول محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون گفت: امر به معروف امری خطیر و در عین حال کار و تلاش بسیار برای انجام آن را می طلبد و در واقع ما وقتی در کار فرهنگی امر به معروف را می گنجانیم باید این را هم در نظر بگیریم که کار فرهنگی زمان بر هست و صبر و حوصله توام با تلاش فراوان می خواهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: