جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۲:۲۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم در گفتگو با تنویرگفت:
سرگرد جهانگیر گفت: سردار سامینی و هیئت همراه از مراکز فرهنگی سپاه و بسیج شهرستان جهرم بازدید و از فعالیتهای صورت گرفته ابراز رضایت نمودند.
سرگرد پاسدار محسن جهانگیر مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم در گفتگو با خبرنگار تنویر آن شهرستان، از بازرسی هیئت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به ریاست سردار غلامرضا سامینی از شهرستان جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: این هیئت با حضور در جهرم از فعالیتها و دستاوردهای فرهنگی سپاه و پایگاههای بسیج جهرم بازدید نمودند.

جهانگیر با اشاره به کمبود وقت بازرسان در سرکشی از پایگاههای فعال فرهنگی شهرستان، بیان داشت: سردار سامینی و هیئت همراه ابتدا از مراکز مشاوره شمیم که جهت رفع معضل طلاق توسط قسمت فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم دائر شده بازدید و شپس از دستاوردهای کانون بسیج جوانان در زمینه های اجرای کلاسهای مختلف هنری از قبیل تولید گل کریستال، ملیله بافی، پرده دوزی، عروسک سازی، ویترای و... دیدن کردند.

وی در ادامه گفت: هیئت بازرسی از قسمت فرهنگی سپاه جهرم و پایگاه فرهنگی امامزاده فضل که به همت آن قسمت در آن امامزاده واجب التعظیم روزهای پنجشنبه فعال است و به خدمات دهی در زمینه های آموزش دینی و اصول عقاید، نقاشی، قصه گویی به کودکان، مشاوره کودک و نوجوان و... می پردازد دیدن کردند.

جهانگیر با اشاره به فعالیت پایگاههای مختلف سطح شهر از جمله پایگاه الزهرا(س)، مدینه النبی(ص)و ... عنوان داشت: بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بازرسی و بازدید خود از پایگاههای ذکرالله و مرکز رشد وابسته به آن پایگاه و پایگاه امام حسین(ع) و کانون دوستان آسمانی که در زمینه تولید فیلم، مستند، انیمیشن و... فعال است بازدید نموده و ابراز رضایت خود را از مجموعه فعالیتهای فرهنگی صورت گرفته در سطح سپاه و بسیج شهرستان نشان دادند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم در پایان تاکید نمود: بازرسی از فعالیتهای فرهنگی یگانهای نظامی شهرستان مد نظر بوده که از این ظرفیت، با توجه به ابلاغ برنامه های بومی محلی ایجاد پایگاه فرهنگی در امامزاده، آسیب شناسی و مرتفع نمودن معضل طلاق و همچنین ارتقاء سطح مرکز رقومی بسیج اقدام به ارائه مستندات به هیئت بازرسی نمودیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: