پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۳:۵۲
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۱۱۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
۱۳ شهريور ۱۳۹۶
در آیینی فرمانده جدید سپاه ناحیه پاسارگاد معرفی شد.

به گزارش طنین پاسارگاد به نقل از وبلاگ رویدادهای پاسارگاد، در آیینی فرمانده جدید سپاه ناحیه پاسارگاد معرفی شد.

دراین آیین که حجت الاسلام عزیزی،حجت الاسلام پردل ائمه  جمعه سعادت شهرو بخش پاسارگاد – معاون فرماندار، فرماندهان نیروهای انتظامی ونظامی و سپاه ناحیه پاسارگاد، جمعی از خانواده های معظم شهدا- مسئولین ادارات ونهادهای شهرستان و بسیجیان از حوزه های مختلف مقاومت حضور داشتند سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه ولایت به حادثه غدیر اشاره کردو گفت:عید غدیر در بین مسلمانان بخصوص شیعیان یک جایگاه ویژه دارد چرا که غدیر رمز هویت شیعه و پیوند رسالت باامامت وکانون جاری شدن امامت در بستر رسالت است.

وی گفت: امروز هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تداوم انقلاب اسلامی چیزی که برای ما از اهمیت ویژه برخوردار است جایگاه امامت ورهبری است.

سردار گزنی بابیان اینکه اگر امامت در جامعه ساری وجاری نباشد همین وضعیتی که امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی داریم همون وضعیت را ماهم به آن مبتلا بودیم گفت: غدیر وعده گاه واکمال دین ونعمت خداوند است وما این ایام را باید بسیار قدر بدانیم وهرچه که ما دراین نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم به برکت امامت ورهبری است وخدا نیامرزد کسانی را که در صدد خاموش کردن این نور الهی هستند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس به مراسم جعلی روز هفت آبان که چند سالی است توسط گروههای معاند وضد انقلاب و سلطنت طلب ها در کنار آرامگاه کوروش از بعضی نقاط کشورمی آیند و برگزار می کنند اشاره کرد وگفت:چرا اجازه می دهیم چیزی که انحراف در راه اصلی این نظام مقدس جمهوری اسلامی است دراین شهرستان اتفاق بیفتد؟ سردار گرنی گفت: این جریان از اتاق فکری است که توسط دشمنان این نظام  وملت وانقلاب توسط سلطنت طلب ها  وائتلاف منافقین وبهائیت هدایت می شود.

وی ادامه داد: انان در خارج نشسته اند طراحی می کنند وتوسط عوامل داخلی هم اجرا می شود.سردار گزنی گفت: گروه های معاند با ابزارهای رسانه ای از ماهواره گرفته تا فضای مجازی  وسایر ابزارهای رسانه ای دیگر مراسمی را که اصلاً روز آن جعلی است دارند فرهنگ سازی می کنند و برای مردم باور سازی می کنند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس بابیان اینکه در شهرستان پاسارگاد متدینین آن پیش قراول در انقلاب بوده اند و در تمامی عرصه های دفاع از انقلاب  ودفاع مقدس و در سایر عرصه های فرهنگی، اجتماعی پیش قراول بوده و120 شهید تقدیم انقلاب کرده اندچگونه اجازه می دهند که مراسم جعلی 7 آبان دراین شهرستان که این همه مومن ومتدین دارد اجرا شود.

سردار گزنی گفت: تنها کسانی که می توانند در مقابل این طراحی دشمن بایستند ومقاومت کنند ونگذارند این مراسم جعلی دراین شهرستان اجرا شود خود مردم این شهرستان هستند لذا آگاهی بخشی، بصیرت افزایی ،طراحی و برنامه ریزی در مقابل نقشه شوم دشمن توسط خود شما مردم، روحانیون، معتمدین، متدینین وخانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران باید انجام بشود. وی در پایان گفت: در هیچ جایی از تاریخ ایران چه در تاریخ ایران باستان وچه در زمانی که اسلام ظهور کرد است وریشه های آن در ایران اسلامی ایجاد شده است چیزی به نام 7 آبان به عنوان روز کوروش نداشته ایم ودقیقاً دشمن آمده است بین دو مناسبت نامتجانس و منحوس 7 آبان را قرارداده است لذا باید مراقب باشیم در زمین سلطنت طلب ها،منافقین- بهائیت بازی نکنیم چرا که این نظام مقدس جمهوری اسلامی امروزدردست ما امانت است وهرکس در حمایت از رهبری ود رحمایت ازاسلام  کوتاهی وسکوت کنیم روزقیامت درپیشگاه خداوند باید جوابگو باشیم.

دراین مراسم حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر طی سخنانی گفت: ما یک سری خطوط قرمز داریم که در کشور لحاظ می شود ودر این شهرستان هم همه از امام جمعه گرفته تا فرماندار، بخشدار، ائمه جماعت ، شورای شهر ودر یک کلام همه باید این خطوط قرمز که شامل ولایت،خانواده های معظم شهدا، نیروهای مسلح ودر راس آن سپاه پاسداران و همچنین  فتنه 88 است را مد نظر داشته باشند واز این خطوط عبور نکنند.

حجت الاسلام عزیزی گفت: من راحت بگویم اگر کسی دراین شهرستان بخواهد خدای ناکرده به یک بسیجی بی احترامی کند بنده به عنوان یک طلبه کوچک گوشش را می گیرم واز این شهرستان بیرونش می کنم.

  امام جمعه سعادت شهر خطاب به سردار گزنی گفت: انتظار ما این است که سپاه فجر استان  به شهرستان پاسارگاد به دلیل موقعیت حساسی که این شهرستان در استان و به لحاظ وجود قبرکوروش که دراین شهرستان قرارگرفته توجه خاص در زمینه های مختلف شود  چرا که توجه خاص به سپاه پاسارگاد موجب اقتدار سپاه در شهرستان است 

در این مراسم جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با اعطای حکم که از سوی سردار غیاثی فرماند سپاه فجر فارس صادر شده بود،سرگرد مجید علی پور را به عنوان فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد معرفی و با اهداء لوح تقدیر و هدایا از خدمات سرگرد متقی پیشه فرمانده پیشین  نیز قدردانی کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: