جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۰۶:۳۴
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
در حاشیه یادواره شهید سوری انجام گرفت
در حاشیه یادواره شهید سوری،هدایای تولد شهدا به نیازمندان اهدا و از کتاب نقاشی «بهشتیان 1» در لارستان رونمایی شد
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،امین دلخسته مسئول فرهنگی سپاه لارستان گفت:به دلیل تقارن یادواره شهید سعید سوری و بزرگداشت شهدای محله با جشن عاطفه‌ها، برای نخستین‌بار در کشور از خیرین دعوت‌ شد تا به نیابت از شهدا هدایای تولد شهدا را به نیازمندان تقدیم کنند.
وی بابیان اینکه گرامیداشت یاد شهدا باعث تلنگر و جلوگیری از غفلت‌ها می‌شود، اظهار داشت: باید با ایده‌های تازه و جذاب نوجوانان و جوانان را با سیره و منش شهدا مأنوس کرد تا آن‌ها نیز با الگوگیری از شهدا، راه حقیقی سعادت را پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهید سعید سوری و بزرگداشت شهدای محله در روز جمعه 24 شهریورماه سالروز تولد آن شهید بزرگوار در روبروی مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر لار برگزار گردید، افزود: به دلیل تقارن این یادواره با جشن عاطفه‌ها، برای نخستین بار در کشور از خیرین دعوت‌شد تا به نیابت از شهید سوری هدایای تولد این شهید را به نیازمندان تقدیم کنند.

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به رونمایی کتاب نقاشی «بهشتیان 1» در این مراسم، تصریح کرد: این کتاب، حاوی تمثال و داستان‌های اخلاقی تعدادی از شهدای شهر لار برای نقاشی و رنگ‌آمیزی کودکانه است و امید می‌رود در طول چند سال این کار تکمیل شود.

لازم به ذکر است این یادواره به همت حلقه صالحین شهید سعید سوری، پایگاه مقاومت شهید عبدالصمد فانی و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان و شهرداری لار برگزار گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر: