سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۴۱:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
سرگرد اکبری:
فرمانده سپاه سروستان گفت: هر چند جنگ تحمیلی تمام شد اما دشمنی های دشمن تمام نشده و نظام سلطه با تمام توان کمر همت را بسته تا این انقلاب نباشد و در این مسیر از هیچ کار کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،سرگرد پاسدار محمد علی اکبری فرمانده سپاه سروستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سپاه این شهرستان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان

8سال دفاع مقدس به تشریح روحیه رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: ایمان،اخلاص و ولایت مداری رزمندگان ما در طول دوران غرورآفرین دفاع مقدس منجر به خلق حماسه های متعدد و در نهایت پیروزی ایران اسلامی در این جنگ نابرابر بود.

وی در ادامه با اشاره به امدادهای غیبی خداوند در دوران دفاع مقدس گفت: جنگ ما جنگ حق علیه باطل بود و با توجه به ایمان و اخلاص شهدای ما و نگاه اعتقادی رزمندگان سپاه اسلام  به فرهنگ جهاد و شهادت،سراسر دوران دفاع مقدس سرشار از امدادهای غیبی خداوند به سپاهیان اسلام  بود.

فرمانده سپاه سروستان در توضیح این مطلب افزود: 8سال جنگ نابرابر و تحریم های گوناگون ابر قدرت های شرق و غرب علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی از یک طرف و از سوی دیگر عنایات خاصه خداوند کریم به ایران اسلامی، رهبری پیامبر گونه امام راحل و همچنین ولایت مداری و مقاومت ستودنی ملت بزرگ ایران، سال های  دفاع مقدس را به عنوان یکی از عجیب ترین دوران تاریخ به جهانیان معرفی کرد.

وی با اشاره به موفقیت های جبهه مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در منطقه خاورمیانه تاکید کرد:تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه و مبارزه با جبهه استکبار یکی از دستاوردهای مهم و اساسی انقلاب اسلامی ایران  بوده و امروز همگان شاهد شکست نقشه های استکبار در مقابل گروه های مقاومت اسلامی هستند.

سرگرد اکبری تصریح کرد:همه این صحبت ها به این نکته می رسد که یادمان باشد که ما این انقلاب را ارزان بدست نیاوردیم و فراموش نکنیم که شهدا همه هستی خود را دادند تا ما امروز زیر بیرق اسلام عزیز با افتخار زندگی کنیم.

دبیر شورای امربه معروف ونهی از منکر سروستان با اشاره به اهمیت حفظ دستاوردهای انقلاب، امام(ره) و شهدا تاکید کرد: ما در قبال شهدا، اسلام و ولایت تکالیفی داریم که اگر در انجام آنها کوتاهی کنیم از راه شهدا و از مسیر ولایت زاویه گرفته ایم و عاقبت به خیر نخواهیم شد.

فرمانده سپاه سروستان در ادامه سخنان خویش با طرح این سوال که حالا رسالت ما چیست و ما باید چه کاری انجام دهیم تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در راستای حفط دستاوردهای انقلاب و دین خدا،میراثی است که از شهدا به ما رسیده و اگر کمترین کوتاهی در این امر خطیر صورت گیرد معلوم نیست که خداوند چه رفتاری را با ما خواهد کرد.

 وی با اشاره به سختی های انجام رسالت حراست و نگهبانی از انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر چند جنگ  تحمیلی تمام شد اما دشمنی های دشمن تمام نشده و نظام سلطه با تمام توان کمر همت را بسته تا این انقلاب نباشد و در این مسیر از هیچ کار کوتاهی نخواهد کرد.

امروز سرافرازی ایران اسلامی مدیون و مرهون خون پاک شهدا ، رهبری مقتدرانه امام راحل و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است و حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل های آینده یک وظیفه دائمی و همیشگی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: