چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۸:۰۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
با حضور فرماندار ویژه لارستان و فرماندهان نظامی و انتظامی صورت گرفت
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و فرماندهان نظامی و انتظامی ، مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان دوره تکمیلی شهرستان های جنوب فارس در لارستان برگزار شد.

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان  و فرماندهان نظامی و انتظامی ، مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان دوره تکمیلی  شهرستان های جنوب فارس در لارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان؛ آیین صبحگاه مشترک بسیجیان دوره تکمیلی  شهرستان های جنوب فارس با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،مسعود راسخی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری  و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، در اردوگاه سیدالشهداء لارستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسئولین این شهرستان با حضور در یادمان شهدای گرانقدر شهرستان لارستان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در این مراسم سرگرد پاسدار امیر جاهدی فرماندهی سپاه ناحیه لارستان در سخنانی  اظهار داشت: بسیجیان شهرستان‌های سپاه ناحیه لامرد،گراش و لارستان پس از گذراندن دوره یک ماهه تئوری به مدت یک هفته  آموزش‌های رزمی و دفاعی را فراگرفته و به صورت عملی در اردوگاه سیدالشهدا لارستان به اجرای آن خواهند پراخت.

وی خاطرنشان کرد: آموزش بسیجیان، تقویت و آمادگی بنیه رزمی و دفاعی نیروهای بسیجی برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان و افزایش توان امنیتی از جمله اهداف این دوره آموزشی تکمیلی  است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود برنامه های فرهنگی و عقیدتی نظیر یادواره شهدا،پخش کلیپ،اجرای سرود،برگزاری مراسم دعا و مداحی نیز با استقبال بسیارخوب بسیجیان در این دوره برگزار گردید.

اجرای سان از مقابل نیروهای حاضر در میدان  و اجرای مراسم صبحگاه مشترک از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

گفتنی است در راستای تقویت مهارت‌های رزمی انفرادی و تاکتیکی بسیجیان جنوب استان فارس، اردوی عملی دوره تکمیلی 45 روزه بسیج ۳ شهرستان جنوب استان فارس با حضور ۲۰۰ نفر از بسیجیان در اردوگاه سیدالشهداء لارستان در حال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: