آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
در بیانیه سپاه فجر بمناسبت هفته دفاع مقدس تاکید شد:
نسل کشی مسلمانان با چراغ سبز قدرت های اهریمنی جهان وحمایت پیدا و پنهان نظام سلطه روی خونخواران و دیکتاتورهای سفاک تاریخ را سفید کرده است.
به گزارش تنویر، در بخشی از بیانیه سپاه فجر استان فارس که بمناسبت هفته دفاع مقدس صادر شده آمده است: " سناریو و سریال نسل کشی مسلمانان تنها در میانمار دنبال نشده و ردپای این نقشه شوم در سایر کشورها نیز دیده می شود. در یمن هزاران کودک بیگناه قربانی تجاوز نظامی عربستان سعودی شده و هزاران تن از مردم  گرفتار بیماری وبا شده اند درسوریه در عراق و درافغانستان و پیش از این در بوسنی توطئه نسل کشی مسلمانان باچراغ سبز قدرتهای اهریمنی جهان وحمایت پیدا و پنهان نظام سلطه روی خونخواران و دیکتاتورهای سفاک تاریخ را سفید کرده است. "

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

31 شهریور ماه سال59 نقطه عطفی در کارنامه ی جمهوری اسلامی ایران در ناکام گذاشتن اهداف شوم قدرت های پوشالی جهان نظیر آمریکای جنایتکار و حامیان باطل اوست، به یقین علی رغم خیال باطل دشمن، دوران هشت ساله جنگ تحمیلی برخلاف اوهام باطل صدام و صدامیان نه تنها موجب نابودی و تزلزل انقلاب اسلامی نشد بلکه این تهدید بسترساز فرصتی طلایی برای شکوفایی ایران اسلامی، اثبات توانمندی های انقلاب و صدور پیام خدامحوری، ولایتمداری، استکبار ستیزی و آزادی طلبی مردم غیور ایران به اقصی نقاط عالم شد، به نحوی که الگوی پایداری و مقاومت جوانان ایران زمین به صحنه‌های مقاومت منطقه و عرصه‌های استکبار ستیزی ملل جهان مبدل گردید.

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم پدید آورده است تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان وفداکاری یاد گردد که با خون خویش آینده انقلاب  اسلامی را بیمه کردند. شهیدانی که در بارگاه الهی " عند‌ ربهم یرزقون‌اند " همچنین مجالی برای یادآوری و گرامیداشت ایثارگری‌های درخشان جانبازان و اسیرانی است که یادگاران حاضر روزهای عشق و آزادگی هستند.

بر اساس اندیشه الهی و سیرۀ عملی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و تجارب تاریخی، دفاع همچنان باقی است و حقایق و واقعیات فراروی ایران اسلامی و ملت بزرگ آن در عرصه‌های مختلف، قداست دفاع امروز را نیز مبرهن ساخته است. فریاد ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی امروز مبارزان و آزادیخواهان جهان، پژواک تکبیرهای الهی دلیر مردان و شهادت‌طلبان دفاع مقدس است و چشمه زلالی که از عمق جان جوانان شجاع رزمنده ایران جوشیدکه اکنون در سرزمین‌های پهناور کشورهای اسلامی جاری شده و شعله‌های ایمان و فداکاری بیداردلان، شراره بر کاخ‌های بیدادگران جهان افکنده و طلیعه بسیج بزرگ سربازان اسلام نمایان شده است و ژرف‌نگری و آینده‌بینی امام روشن‌ضمیر و رهبر حماسه‌سازان، یکی پس از دیگری تحقق پیدا می‌کند.


ما بر این باوریم که قطعا وعده الهی در قدرت یابی مستضعفین در جهان محقق خواهد شد و روسیاهی  جنایات علیه مستضعفان در یمن، فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان، میانمار و سایر نقاط سرزمین امت اسلام بر چهره استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل کودک کُش خواهد ماند که با همه ادعاهای دروغین که در دفاع از صلح و حقوق بشر دارند، از هیچ کوششی برای جنگ افروزی وکشتار بیگناهان  دریغ نمی کنند.


سناریو و سریال نسل کشی مسلمانان تنها در میانمار دنبال نشده و ردپای این نقشه شوم در سایر کشورها نیز دیده می شود. در یمن هزاران کودک بیگناه قربانی تجاوز نظامی عربستان سعودی شده و هزاران تن از مردم  گرفتار بیماری وبا شده اند در سوریه در عراق و در افغانستان و پیش از این در بوسنی توطئه نسل کشی مسلمانان با چراغ سبز قدرت های اهریمنی جهان وحمایت پیدا و پنهان نظام سلطه روی خونخواران و دیکتاتورهای سفاک تاریخ را سفید کرده است.

سپاه فجر استان فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام دهه اول محرم الحرام و فرارسیدن موسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وتکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس بویژه 15000 شهید ولایتمدار استان فارس  براین باوراست که  حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس بايد به عنوان ميراثي گران‌سنگ در ذهن ملت ايران باقي و از آفت تحريف مصون بماند چراکه تنها در اين صورت است كه آيندگان و كساني كه دوران پرافتخار دفاع مقدس را درك نكرده‌اند، مي‌توانند اين ميراث را در منظر ديدگان خويش قرار دهند و از اندوخته‌هاي گران‌بهای آن بهره مند شود و معتقدیم برای پی بردن به عمق فرهنگ عاشورا دردفاع مقدس  می بایست به وصایا، خاطرات و نوشته های  شهدا ی گلگون کفن دوران دفاع مقدس رجوع کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: