آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
فرمانده سپاه ثارالله شیراز در نشست خبری هفته دفاع مقدس:
سرهنگ زارعی گفت:این نمایشگاه تلفیقی از نمایشگاه ادوات و سلاح‌های جنگی، رزمایش و گفت و گو با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح خواهد بود و هر شب به شکل زنده پخش تلویزیونی شبکه فارس دارد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ نشست خبری تشریح ویژه برنامه های سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ پاسدار موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز برگزار شد.

سرهنگ زارعی اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ بهشت خاکی با مشارکت حوزه‌های مقاومت، پایگاه مقاومت مسجدالرضا(ع) و همکاری شهرداری در باغ جنت شیراز برگزار و در آن تلفیقی از ادوات جنگی با نمایش ماکت عملیات‌های جنگی، همراه با مصاحبه با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در استان فارس به نمایش گذاشته شده و  هر شب به صورت زنده از شبکه فارس روی آنتن می‌رود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از ابتدای هفته دفاع مقدس هر روز عصر از ساعت 18 آغاز  و به مدت یک هفته ادامه دارد که در صورت استقبال شهروندان شیرازی تا 10 روز تمدید می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، از نوجوانان و جوانان ثبت‌نام شده و با آموزش در رزمایش یک ساعته با موضوع دفاع از حرم و آزادی یک منطقه از جبهه مقاومت برگزار می‌شود.

زارعی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سپاه ثارالله شیراز اشاره و تصریح کرد: به همین مناسبت بیش از 400 ویژه برنامه پیش‌بینی شده که در ابعاد مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، خانواده و اشتغالزایی برگزار می‌شود و مجری آن نیز پایگاه‌های مقاومت و عموم مردم هستند.

وی از مهم‌ترین این برنامه‌ها را حضور نیروهای سازماندهی شده بسیج در رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در روز 31 شهریور، عطر افشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت رزمندگان در مراسم‌های مختلف، توجه ویژه به جوانان و نوجوانان، حضور در مدارس، برگزاری یادواره شهدای محلات و برگزاری پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت هیئت ورزش‌های همگانی شیراز در بام سبز شیراز عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز افزود: همچنین در هفته دفاع مقدس اردوهای جهادی با محوریت محرومیت‌زدایی برگزار و محوریت برنامه‌های نیز توجه به مقوله انقلابی‌گری و استکبار‌ستیزی است.

زارعی با اشاره به اینکه برنامه‌های دفاع مقدس رنگ و بوی حسینی و عاشورایی دارد گفت: شعار هفته دفاع مقدس امسال "من انقلابی‌ام" نام گرفته و دلیل آن نیز آشنایی نسل جدید با انقلاب و دفاع مقدس است.

وی بیان کرد معتقدیم اهداف و آرمان‌های انقلاب برای یک دهه یا یک سال و چند سال نبوده بلکه، برای تحقق اهداف متعالی انقلاب و اتصال این انقلاب به انقلاب حضرت‌ولی‌عصر (عج) است و ماندگار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز تصریح کرد: همان‌طور که جوانان در پیروزی انقلاب سهیم بودند امروز نیز همین راه باید به فرمان مقام ولایت دنبال شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: