گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
توسط مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه سپیدان؛
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه سپیدان، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان را تشریح کرد و از برگزاری برنامه‌های متعدد طی این هفته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ بسیجی تمام وقت مسعود انصاری در گفتگو با تنویر ضمن تبریک سالروز هفته دفاع مقدس و تسلیت آغاز محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های مردانی است که از وجودشان گذشتند تا ما امروز سرافرازانه زندگی کنیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس دلیرمردان ایران اسلامی با حضور در جبهه‌های جنگ از میهن و اسلام دفاع کردند و اکنون نوبت ماست که با ادامه راه آنان از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

انصاری در ادامه خاطرنشان کرد: دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در کشور نهادینه کرد که در سایه سارولایتمداری، وحدت و قدرت نیروهای مسلح شاهد شکوفایی دستاوردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی باشیم فلذا ضروری است برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید پرمحتوا و اثربخش و متناسب با نسل جوان باشد تا روحیه مقاومت و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس به درستی منتقل شود.

وی تأکید کرد: اقتدار امروز به برکت دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی، خون شهدا، رهبری‌های امام و مقام معظم رهبری و حضور ایثار گرانه و غیرتمندانه مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود که این حماسه رقم خورده است و برکات آن امروز در جهان‌دیده می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه سپیدان  از برگزاری بیش از 60 برنامه متعدد به مناسبت هفته دفاع در شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: .معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت شعار این هفته است و برنامه‌های این هفته با محوریت شعار فوق برگزار می گردد.

این مسئول اظهار داشت: رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح شهرستان و شرکت در نماز جمعه از  برنامه های اولین روز این هفته است.

وی در ادامه گفت: در دومین روز از این هفته که مصادف با اول مهر است، زنگ مقاومت در مدارس شهرستان سپیدان نواخته خواهد شد.وطی این روز همچنین از سربازان و جوانان نمونه در عرصه تولید علم و فناوری در کلیه حوزه های  بسیج  تجلیل می شود.


وی با اشاره به برنامه‌های سومین روز از هفته دفاع مقدس، از برگزاری یادواره شهدا با موضوع «نقش ولایت و رهبری در حفظ کیان اسلامی در دوران دفاع مقدس»، اهمیت پدافند غیر عامل در مقابله با ترفندهای دشمن، همبستگی ملی،  تشریح تاثیر حضور روحانیت در جبهه و همراهی با رزمندگان در خطوط مقدم نبرد و دفاع همه جانبه خبر داد.

وی توجه به نقش اقتصاد مقاومتی و خودباوری در تولید با نگاه به مدیریت جهادی و انقلابی و بررسی تاثیر پشتیبانی مردم و اصناف در کم اثر نمودن تحریم ها و تهدیدات دشمن در دوران دفاع مقدس را به عنوان برنامه های روز چهارم یادکرد.

وی از برگزاری نشست های روشنگری، با موضوع دفاع مقدس، تبیین نقش انقلاب اسلامی، رهبری، وحدت ملی و ادیان مذاهب، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی به عنوان الگوی نهضت های مقاومت و پایداری اسلامی در مقابله با نفوذ دشمن ومبارزه با استکبار جهانی در نقاط مختلف شهرستان طی پنجمین روز از این هفته خبر داد.

این مسئول از برگزاری مراسم ویژه ای به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان و تجلیل از رزمندگان، جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و برگزاری محفل شعر «زنان اسوه صبر» توسط بسیج جامعه زنان سپیدان به عنوان برنامه‌های ششمین روز از این هفته یاد کرد.

وی برگزاری مراسم عطرافشانی مزار شهدا در نقاط مختلف شهرستان، سرکشی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم آل الله، تجلیل از ایثارگران و آزادگان را از جمله برنامه های هفتمین روز از این هفته برشمرد.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری یادواره شهدا، قرائت زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته است که اهم این برنامه ها شامل :۱_ صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان.۲_برگزاری نمایش بزرگ رزمی و فرهنگی با شعار«ازپایداری تاظهور» ۳_برگزاری مراسم غبارروبی مزارشهدا در شهرستان.۴_ برگزاری رژه موتوری بسیجیان.۶_افتتاح طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی.۷-زنگ ایثار و مقاومت در مدارس ۸-نمایش عکس دفاع مقدس در دانشگاه شهرستان۹-محفل شبی با شهدا ۱۰-دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه شهرستان۱۱-پیاده روی خانوادگی و کوهپیمایی و... میباشد.

انتهای پیام/مسعود انصاری



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: