گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
با حضور گسترده خانواده‌ها و بمناسبت هفته دفاع مقدس؛
مسئول تربیت بدنی سپاه سپیدان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از پانصد نفر در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سروان پاسدار جواد مجمودی مسئول تربیت بدنی ناحیه سپیدان در گفتگو با تنویر بیان داشت: شرکت کنندگان در این همایش مسیر پارک شهروند فرمانداری تا گلزار شهدای اردکان را پیاده روی کردند.

وی از حضور بیش از پانصد نفر از شهروندان سپیدانی در این برنامه ورزشی خبر داد و اضافه کرد: این برنامه ورزشی با همکاری کانون بسیج ورزشکاران، فرمانداری، آموزش و پرورش،جهاد سازندگی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته ورزش و جوانان ستاد هفته دفاع مقدس و هیئت ورزش های همگانی و... برگزار شد و در پایان به 60 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
محمودی اظهار کرد: ارتقا سطح نشاط اجتماعی جامعه و ترویج روحیه نشاط و پویایی در بین سایر اقشار جامعه یکی از مهم ترین اهداف ورزش های همگانی است.

وی ادامه داد: در همین راستا هیئت ورزش های همگانی شهرستان سپیدان با همکاری بسیج ورزشکاران سپیدان در طول سال اقدام به اجرای برنامه های ورزشی می کند که آحاد جامعه و سایر اقشار به ویژه بانوان توانایی شرکت در این برنامه ها را داشته باشند.


فرمانده سپاه سپیدان در حاشیه همایش پیاده روی به تنویر گفت: فرهنگ سازی جهت روی آوردن افراد جامعه به ورزشهای همگانی، کمک به سلامت جامعه به وسیله انس با ورزش از جمله مهم ترین رویکردهای این هیئت می باشد.

رستمی هدف از برگزاری این همایش را ، گرامیداشت یاد و خاطره‌ رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و نیز گسترش فرهنگ پیاده‌روی و ورزش همگانی دانستند.

رستمی تاکید کرد: ترویج و گسترش ورزش های همگانی در بین عامه مردم به خصوص مادران خانه دار که با کمبود تحرک مواجه هستند تاثیر بسیار زیادی در ارتقا سطح سلامت و تندرستی جامعه دارد.
وی برگزاری ایستگاه و جشنواره نقاشی، همایش دوچرخه سواری و همچنین تشکیل حلقه های صالحین شهدای ورزشکار سپیدان با همکاری کانون بسیج ورزشکاران سپیدان و هیئت ورزش های همگانی شهرستان را از جمله برنامه های هیات ورزش های همگانی و تربیت بدنی سپاه سپیدان به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، بیان کرد.

 در پایان همایش پیاده روی خانوادگی بیش از60 نفر از شرکت کنندگان، هدایای ارزشمندی از جمله دوچرخه، کارت هدیه، توپ فوتبال و والیبال و وسایل ورزشی به قید قرعه اهدا شد.

در حین برگزاری همایش، برنامه های فرهنگی مختلفی نیز برگزار شد که با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: