کد خبر: ۱۱۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
جانشین فرمانده سپاه اقلید خبر داد
جانشین فرمانده سپاه اقلید از اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان خبر داد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،سرهنگ دوم پاسدار مهدی صالحی با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت .

وی به تجاوز رژیم بعث عراق در 31 شهریورماه 1359 و آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت رزمندگان اسلام و نیروهای متعهد با رهبری پیامبرگونه و دستورات و رهنمودهای الهی و برگرفته از تعالیم دینی امام خمینی (ره) و نیز با انگیزه معنوی بالا، معادلات نظامی روز دنیا را بر هم زدند و در مقابل هجوم سخت و همه‌جانبه دشمن که با حمایت مادی، معنوی و تسلیحاتی کشورهای مستکبر و متجاوز جهانی صورت می‌گرفت، ایستادگی کردند.

صالحی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع مستکبران جهانی و مزدوران فریب‌خورده آن‌ها در کشور ما به خطر افتاد تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی سد محکمی در برابر تجاوز و نفوذ دشمن ایجاد کرده و با صلابت و اقتدار، دفاع مقدس را به برگ زرین و افتخاری دیگر برای ملت بزرگ ایران اسلامی رقم زده و انقلاب را برای همیشه سربلند و بیمه کردند.

جانشین فرمانده سپاه اقلید با تأکید بر لزوم ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به ویژه برای نسل جوان و آشنایی آن‌ها از آموزه‌های انسان‌ساز آن، پاسداشت و بزرگداشت این حماسه بزرگ و زنده نگه‌داشتن یاد خاطره رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و شهیدان گران‌قدر را امری لازم و ضروری خواند.

وی از اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با 86 عنوان در سطح شهرستان اقلید خبر داد و دیدار با امام جمعه و تجدید میثاق دوباره با ولایت‌فقیه، جلسات متعدد میقات صالحین با حضور حلقه‌های شجره طیبه صالحین، برگزاری یادواره‌های شهدا با عناوین مختلف در سطح شهرستان، حضور رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس در مدارس، گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، برگزاری اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی، برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی و...، فراخوانی و آماده سازی گردان‌های بسیج برای آمادگی بیشتر در مقابله با تهدیدات دشمنان، افتتاح پروژه‌ها، گل باران قبور شهدا، سخنرانی فرمانده سپاه در نماز جمعه، برپایی نمایشگاه، تجمع بزرگ مردمی، برگزاری همایش بزرگ رزمندگان دفاع مقدس، نشست‌های بصیرتی، شب‌شعر، شبی با خاطره و... ازجمله ویژه‌برنامه‌های شاخص گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال در سطح شهرستان اقلید است.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: