گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
سرپرست سازمان بسیج رسانه فارس در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این سازمان از برگزاری یادواره شهدای رسانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس، مصطفی اژدری، سرپرست این سازمان ظهر امروز، در جلسه شورای عالی بسیج رسانه فارس به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس و احیای امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

وی ضمن برشمردن برنامه‌ها و اهداف این سازمان در هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری یادواره شهدای رسانه، بازدید از موزه دفاع مقدس، برگزاری ضیافت اندیشه ویژه اصحاب رسانه با حضور و تدریس آیت‌الله کلانتری عضو مجلس خبرگان رهبری از جمله برنامه‌های ما طی این ایام هستند.

اژدری همچنین سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای رسانه و تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه در طول ۸ سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس برشمرد.

سرپرست سازمان بسیج رسانه فارس در ادامه با تشریح اهداف این سازمان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: ایجاد روحیه مطالبه‌گری از مسئولان در بین اصحاب رسانه و پیگیری مشکلات مردم از جمله مهم‌ترین اهداف این سازمان در احیای روحیه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی بیان كرد: در همین ارتباط برگزاری اردوی جهادی و سرکشی از مناطق محروم از جمله برنامه‌های این سازمان در طول هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

یادآور می‌شود،در انتهای این نشست، اعضای شورای عالی سازمان بسیج رسانه فارس به تشریح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: