کد خبر: ۱۱۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
فرمانده سپاه اقلید:
همزمان با هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن ماه محرم، نشست سیاسی و بصیرتی با حضور خواهران بسیجی دانش آموز در دبیرستان اندیشه دژکرد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید ، همزمان با هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن ماه محرم،  نشست سیاسی و بصیرتی با حضور خواهران بسیجی دانش آموز در دبیرستان اندیشه دژکرد برگزار شد.

 در این نشست فرمانده سپاه اقلید سرهنگ دوم پاسدار سید محمود جعفری ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم در سخنانی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دشمن در 31 شهریور سال 1359 با تمام قوا به مرزهای ما حمله کرد، مردم به دفاع از مرزها و نظام نوپا برخاستند و بعد از 8 سال اجازه ندادند وجبی از خاک وطن در اشغال دشمن بماند.

 وی در ادامه افزود: دشمن چون نتوانست در جنگ نظامی به اهداف خود برسد روی به جنگ اقتصادی و فرهنگی آورد و در جنگ فرهنگی توانست تا حدودی موفق شود .در جنگ فرهنگی باید با ابزار فرهنگی به جنگ دشمن رفت. در جنگ نرم دشمن برنامه ریزی بلند مدت دارد تا به نتیجه برسد دشمن دلسوز ما نیست تا به ما خدمات ارائه دهد شبکه های من و تو ، بی بی سی فارسی،و .... به دنبال اهداف خود هستند .

سرهنگ جعفری خاطر نشان کرد:هدف این شبکه ها به خصوص برنامه ریزی برای حیازدایی از جامعه به ویژه زنان و دختران است. زنی که خود درست تربیت نشده باشد هرگز نخواهد توانست فرزندی سالم تربیت کند. بنابراین باید مواظب نقشه های دشمن باشیم و ان شاءالله با توکل برخدا و کمک اهل بیت (ع) از این جنگ هم سربلند بیرون بیاییم.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه دفاع مقدس افتتاح شد .

در پایان از خانواده های شهیدان خسروی و طاهری سرکشی و بازید به عمل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر: