چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
در هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت
با حضور جمعی از مسؤولین شهرستان خرامه مراسم زنگ مهر در دبیرستان شهید بهشتی و 96 مدرسه شهرستان خرامه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرامه،اولین روز از فصل درس خواندن در دبیرستان شهید بهشتی خرامه حال و هوایی متفاوت داشت؛ جمعی از مسؤولین شهرستان در کنار خانواده معظم شهدا آمده بودند تا این روز را در کنار دانش آموزان سپری کنند.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه، مشکلات آموزشی در هر منطقه را یکی از عوامل مهاجرت عنوان کرد و گفت: دانش آموزان خرامه امسال ثابت کردند که ظرفیت رشد در همین جاست و امکان پیشرفت در همین جا به راحتی به وجود می آید.

داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: از همان روز اول نمایندگی، اولویت را آموزش و بهداشت قرار دادم، امروز تعداد قبولی های دانشگاه های دولتی در خرامه کل استان را تحت تاثیر قرار داده و آموزش و پرورش، وظیفه سنگین تری دارد چونکه باید این موفقیت را که به جزئی از توقعات مردم تبدیل شده حفظ کند.

علی اکبر طحان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه اظهار داشت: امروز واقعیت جنگ تحمیلی 8 ساله را در فضای مجازی می بینیم، جنایات داعش در سوریه گوشه ای از اتفاقات دفاع مقدس است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/96-Mehr/1%20zang/1%20mehr%20%D8%B2%D9%86%DA%AF%20%D9%85%D9%87%D8%B1%206.jpg

وی افزود: در زمان جنگ، نوجوانی که در شهرستان خرامه حتی یک گلوله هم به سمت شهر او نیامد، آرامش خود را رها کرد و هزار کیلومتر آن طرف تر با بعثی ها جنگید، به این می گویند رشادت، مملکت با به این رشادت ها نیاز دارد.

در ادامه این مراسم، ضمن اجرای برنامه های مختلف، از خانواده های معظم شهدایی که در دبیرستان شهید بهشتی تحصیل کرده بودند و دبیران و دانش آموزان برتر این مدرسه با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

گزارش:سیروس سلیمی

نام:
ایمیل:
* نظر: