گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
به همت سازمان بسیج رسانه فارس صورت گرفت
در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت سازمان بسیج رسانه فارس اردوی یک روزه جهت بازدید اصحاب رسانه شیراز از منطقه محروم مهدی آباد شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس" در راستای  گرامیداشت هفته دفاع مقدس و احیای امر به معروف و نهی از منکر صبح دیروز به همت این سازمان اردوی  یک  روزه  بازدید اصحاب رسانه  شیراز از منطقه محروم مهدی آباد شیراز برگزار شد.

در این بازدید، خبرنگاران ضمن تهیه گزارشهای خبری و تصویری از این منطقه به مصاحبه با ساکنین این محل و برخی مسئولان آن پرداختند و در ادامه، برخی یاوران شورای محله مهدی آباد ضمن تشریح میدانی شرایط این منطقه به اصحاب رسانه، محرومیت ها و آسیب های آن را تشریح کردند.

در ادامه مصطفی اژدری مسئول سازمان بسیج رسانه فارس  در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به تصویر کشیدن محرومیت ها و مطالبه گری از مسئولان و تلاش برای کم شدن فاصله های طبقاتی در جامعه، یکی از اصلی ترین اهدافی است که امروز برای تحقق آن اینجا جمع  شده ایم.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: در بازدید امروز از محله مهدی آباد، اصحاب رسانه با عمق محرومیت ها و آسیب هایی چون زاغه نشینی و خرید و فروش علنی مواد مخدر آشنا شدند.

اژدری  در انتها گفت: در راستای  وظایف و ماموریت های خود، تلاش می کنیم به صورت ماهانه یک بار بازدید از مناطق حاشیه نشین و محروم شیراز و دیگر مناطق استان را در دستور کار داشته باشیم و در ادامه، از مسئولان مربوطه برنامه ریزی برای رفع محرومیت ها را از طریق رسانه ها دنبال کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: