کد خبر: ۱۱۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
فرمانده سپاه عشایر فارس:
به مناسبت هفته دفاع مقدس، سرهنگ افسری در جمع بسیجیان حوزه مقاومت امام موسی کاظم(ع) سپاه عشایر فارس، که با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران، امام جمعه و فرمانده سپاه زرین دشت برگزار شد گفت: در آغاز جنگ تحمیلی ما هیچ گاه ابتدا به جنگ نکردیم و فقط دفاع کردیم آن هم دفاعی جانانه که ورق زرینی در تاریخ ایران باشد واین برگ زرین برای نسل های آینده باقی خواهد ماند.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس، سرهنگ افسری در جمع بسیجیان حوزه مقاومت امام موسی کاظم(ع) سپاه عشایر فارس، که با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران، امام جمعه و فرمانده سپاه زرین دشت برگزار شد گفت: در آغاز جنگ تحمیلی ما هیچ گاه ابتدا به جنگ نکردیم و فقط دفاع کردیم آن هم دفاعی جانانه که ورق زرینی در تاریخ ایران باشد واین برگ زرین  برای نسل های آینده باقی خواهد ماند.
 فرمانده سپاه عشایر فارس در ادامه گفت: قدرت ما در دفاع نشات گرفته از باور مردم و شعور بالای آنان  در پیوند و پیروی از فقیهی مدیر و مدبر بود که تحسین دوست و دشمن را برانگیخت.
 سرهنگ افسری دریادواره شهدای آبروی محله افزود: شهدا آبروی ما و محله های ما هستند  و افتخار ما این است که کوچه ها را با نام شهیدانمان مزین می کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: