کد خبر: ۱۱۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
سردار محمد ابراهیم کریمی عنوان کرد؛
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با عنوان اینکه ملت ایران همواره بر ظالم می‌تازد و از مظلومان در هر کجای دنیا دفاع می‌کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی در برابر هیچ ظلم و ستمی تسلیم نخواهد شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری ، سردار محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت تقارن  هفته دفاع مقدس و ماه عزاداری سید و سالار شهیدان در گفتگو با خبرنگار این سازمان اظهار داشت: فرهنگ و انقلاب ما یک فرهنگ نشات گرفته از عاشورا است و امسال تقارن آغاز هفته دفاع مقدس و ماه عزاداری سید و سالار شهیدان نقطه عطفی در این دو اتفاق بزرگ در کشور ما می‌باشد.

وی ادامه داد: ملت بزرگوار ما با رهبری  امام عظیم الشان با الگو قرار دادن قیام سالار شهیدان انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند و تا به امروز هم با بهره گیری از همین فرهنگ سکوهای ترقی و حرکت رو به جلوی خود را ادامه دادند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه امروز به عنوان یک جبهه مقاومت و مستحکم در دنیا مطرح هستیم، افزود: فلسفه این اقتدار گوش فرا دادن ملت بزرگ ایران به تدابیر مقام  ولایت و پیش بردن امور انقلاب زیر نظر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا می‌باشد.

کریمی با عنوان اینکه همیشه دو جریان در مقابل هم قرار دارند، افزود: دو جریان حق و باطل همواره و در همه دوران های تاریخ در برابر یکدیگر بوده و هستند که در این میان انقلاب اسلامی ایران با قاطعیت، مدافع جریان حق است و شعار" ما بر ظالم می‌تازیم و از مظلوم دفاع می‌کنیم" نیز متکی بر همین موضوع است که به یک شعور ملی در جریان انقلاب اسلامی ما تبدیل شده است.

وی با توجه به اینکه اگر حقی در هر کجای دنیا باشد ما از آن دفاع می‌کنیم و در برابر آن موضع میگیریم، عنوان کرد: زمانی که حکومت شاهنشاهی بعد از سال‌ها در ایران منقرض شد و جریان حق در این کشور پیروز گردید برخی مدعیان باطل به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان جریان باطل در برابر انقلاب اسلامی موضع گرفتند و تمام توان و تجهیزات خود را در برابر این جریان انقلابی و مردمی به کار گرفتند اما با وجود عزم و اراده قوی مردمی و رهبری بصیر و آگاه، دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را طی خواهد کرد و احدی توان سنگ اندازی در مسیر این انقلاب را نخواهد داشت، افزود: 8 سال دفاع مقدس و دفاع جانانه مردم از مرز و بوم این کشور با تقدیم بیش از 200 هزار شهید توسط ملت بزرگ ایران نشان داد که این انقلاب شکست خوردنی نیست و  صاحبی دارد که صاحب این انقلاب کسی جز امام عصر(عج) نیست.

کریمی با بیان اینکه تمامی اقشار و طبقات مختلف مردم در دفاع مقدس حاضر شدند، اظهار داشت: از جمله این طبقات مردم که در دفاع مقدس حضور پیدا کردند جامعه کارگری در کشور ما بود که علاوه بر حضور در سنگر کار، تولید و اقتصاد کشور به صورت مستقیم و جنگ رو در رو نیز در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و نتیجه آن 14 هزار شهیدی بوده که این قشر از جامعه تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان نقش کارگران و صنعتگران در جبهه صنعت و تولید، عنوان کرد: در اوایل جنگ که در تحریم کامل بودیم و تجهیزات مورد نیاز خود را نمیتوانستیم از سایر کشورها تامین کنیم، صنعتگران ما از استانهای مختلف ادوات جنگی را می‌ساختند که در اوایل جنگ خیلی به ما کمک کرد برای مثال خمپاره اندازهایی که در همان اوایل جنگ در کشور خودمان طراحی و ساخته شد  در روند مسیر د دفاع مقدس ما را بسیار کمک کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر هم جامعه کارگران، صنعتگران و تولید کنندگان ما با عنایت به تدابیر مقام معظم رهبری مشغول کار و تولید هستند، عنوان کرد: مسئولین باید زمینه‌های تقویت و تولید ملی را به نحو احسن شناسایی و عملیاتی کنند و همچنین جلوی واردات بی رویه، مضر و قاچاق را به صورت صد در صدی و عملیاتی بگیرند تا تولید داخلی تقویت و محقق شود.

کریمی با توجه به نتایج حاصل از تقویت تولید ملی اظهار داشت: تقویت تولید ملی منجر به رشد اقتصادی و اشتغال هردو با هم خواهد شد و به دنبال آن اثرات این رشد و پیشرفت اقتصادی در سفره‌های مستضعفین نیز قابل لمس  و درک خواهد شد.

وی با عنوان درسی که ملت عزیز ایران و تمام دنیا از 8 سال دفاع مقدس گرفتند، اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس حامل پیامی بزرگ هم برای ملت عزیز و بزرگ ایران و هم برای تمامی جهانیان می‌باشد و آن پیام این است که جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی در برابر هیچ ظلم و ستمی تسلیم نخواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به مراسم تشییع با شکوه شهید حججی ، عنوان کرد: امروز دیدیم که مردم غیور و شهید پرور ایران چگونه پیکر پاسدار ولایت و قهرمان کشورشان، شهید محسن حججی عزیز را تشییع و بدرقه کردند.

وی افزود: این شهید عزیز در وصایای خود گفته بود که دوست دارم دو بار به شهادت برسم، بار اول به عنوان مدافع حرمین و بار دوم نیز در رکاب امام عصر(عج) به این فیض نائل شوم که خب  این طرز تفکر و این دیدگاه نشان دهنده اینست که فرهنگ و الگوی چنین شخصیت بزرگی فرهنگ عاشورا و سالار شهیدان حسین بن علی(ع) می‌باشد و خوشبختانه به برکت امام حسین (ع) از این محسن حججی ها در کشورمان کم نداریم.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن باید بداند که وقتی ملتی فرهنگشان فرهنگ عاشورایی است نمیتواند از سر زور و تهدید با چنین ملتی صحبت کنند چرا که این ملت در برابر زور سر تعظیم فرود نخواهند آورد.

انتهای پیام/ر

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: