آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از درس های مهم روز عاشورا است.
حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های نماز ظهر عاشورا با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از درس های مهم روز عاشورا است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت و مقاومت از دیگر درس های قیام امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اینکه محرم فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: باید در مسیر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: باید تمام دستگاه ها در مسیر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام بردارند و تلاش کنند که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه باید مهمترین هدف قیام امام حسین(ع) در جامعه برای مردم تبیین شود، تاکید کرد: حفظ ارزش ها در جامعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر  ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه باید زوایای مختلف قیام امام حسین(ع) برای جوانان بیان شود، ادامه داد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: