کد خبر: ۱۱۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران:
فرمانده کل سپاه پاسداران با خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت: «آقای ترامپ مطمئن باشند که ما با وزارت امور خارجه و دولت‌مان یک‌دل هستیم.
سپاه و وزارت خارجه در دفاع از ارزش‌ها و اقتدار ملی یک‌دل هستند سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در اعلام مواضع علیه دشمنان و دشمنی‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هماهنگی در همه بخش های کشور وجود دارد؛ هرچند ممکن است بیان آنها با هم تفاوت داشته باشد.فرمانده کل سپاه پاسداران اظهارداشت: توان مناسبی در عرصه های سیاسی، دفاعی و اجتماعی کشور وجود دارد.

سرلشکر جعفری با اشاره به مواضع وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: این مواضع را بخش های دفاعی و امنیتی نیز دارند اما ممکن است نوع گویش و بیان‌ها متفاوت باشد.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی نیز به خوبی مطلع هستند که همه مسئولان نظام در دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها، اقتدار ملی و توان دفاعی و امنیتی همدل و همزبان هستند اما ممکن است نوع گویش هایشان متفاوت باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: